Jungkook:Mianhei aku tak sengaja😔.
???:Hei!!Senang jah ko minta maaf arrhh😤😡😠!!Kau buat kaki aku terseliuh sial😡😡!!!Kau ni pakai kaca mata tapi tetap buta😡😡!!
Orang tersebut menengking dan memaki jungkook.Orang tersebut berdiri perlahan-lahan.Dia menunjal kepala jungkook dengan kasar.Jungkook ingin menangis tapi dia menahan.Tiba² ada orang datang dia membantu jungkook.Orang tersebut merupakan yeoja.Orang yang memarahi jungkook juga seorang yeoja...
Yeoja2:Kyaa😠!!Awak ni jangan lah kasar😠!!Dia kan tak sengaja😠😩!!
Yeoja1:Kau ni x payah lah terlalu baik sangat dengan dia!!Dia harus diajar😡😡😡!!
Ahli bts terdengar seperti ada orang bergaduh.Mereka ternampak jungkook yang hampir mau menangis mereka menghampiri jungkook.
Yeoja2:Sudahlah!!Mari balik kelas!!Jangan gaduh!!
Yeoja1:Yelah!!Kali ni ko terlepas hari lain jangan haraplah 😠😠!!
Yeoja tersebut jalan terhinjut-hinjut ke kelas.Jungkook menangis 😢😢dia sudah tidak tahan dan ingin menangis.
Yeoja:Awak jangan nangis ye😞...Eh..Awak bukankah kau namja yang mencari pejabat tuh.Hmmmm..Oh Jeon jungkook.😮
Jungkook berhenti nangis....😮
Jungkook:Oh kau Jennie.😮
Taehyung:Jennie kenapa Kookie nangis😮??
Jennie:Dia kena tengking oleh Lisa...Jungkook tidak sengaja melanggarnya..
Jimin:Sian kookie saya.....😞
Jungkook: Takpelah saya ok jom masuk kelas.Kajja!!
Bts:Kajja!!
Kring.....kring...bunyi loceng berbunyi menandakan pulang sekolah.Jungkook keluar dari kelas tiba² ada orang memanggil jungkook.
Jungkook!!
Jungkook menoleh.Taehyung rupanya..
Taehyung:Jom pulang sama².😊
Jungkook:Ok😊
Dalam perjalanan pulang rumah...
Taehyung:Rumah awak kat mana😮?
Jungkook:Oh Rumah saya...Dekat jeh.
Tu depan sana tu...😊Taehyung:Eh..Rumah saya pun di sana.Wah kita jiran lah.😆😆
Jungkook:Ye betultuh.😊
Taehyung:Malam ni ko free tak?😮
Jungkook:Aku tak pasti lah.Nanti aku chat ko..😐
TBC...
Please vote and comment😋Next part....
YOU ARE READING
[OG/SU] Mr.Nerd and Mrs.Pretty >>j.j.k<<
RandomMengisahkan pelajar lelaki bernama Jeon jungkook yang nerd dan pelajar yeoja bernama Lisa yang cantik.So,ceritanya.......................Korang pandai² lah baca ye.Hyun malas nak taip panjang😂 Selamat Membaca!!! P/S:Jangan copy and paste cerita ini...