Tanışma

129 5 1
                                    

Merhaba gençler :) hikaye yazmaya yeni başladım biliyorum ilk bölüm okunma di zaten reklamda yapmayı hatta öyle bi  okunmadı ki kendi kendime yazıyo gibiyim o yüzden bu bolum biraz kısa biraz olduu artacak merak etmeyinndu bolum uzunluğunda. Bu arada hikayede yaşananların hepsi benim basımdan gecen olaylar sadece biraz degistirdim Umarım okunur

Sınıfa girmekle hayatımın en büyük hatasını yaptım.İlk defa ahıra gidiyorum. Bunlar ne ya malın malı sınıf leş gibi olmuş. hoşgeldin Eylül yeni sınıfına hoşgeldin cnm.Birden duyduğum sesle irkildim Beni buraya getiren kızlar konuşmaya başladı. Lanet olsun ki biri sarışın biri kumral güzeli .ss.

'Bu yeni arkadaşımızmığğş hadi tatlım tanıtsana kendiniğğğ' dedi ve küçümseyici bi bakış attı. Aslında sınıftaki tüm kızlar öyle bakıyordu. Biri hariç bende kimseyi umursamazca gidip yanında oturdum.

'Merhaba ben Eylül burası boş mu?' Kız böyle bir hareketi hiç belkemiyor olacak ki suratıma bön bön baktı Aslında güzel kızdı ama biraz sönük olduğu belliydi. Sonunda konuşmaya karar verince

'Evet boş oturdun zaten' ve zilin çalmasıyla suskunluğu bozmaya karar verdim.

'ders ne?'

'edebiyat'

' Eee ben Eylül demiştim senin adın ne?'

'Irmak ben' dedi ve sıkılmış bir şekilde gülümsedi.

'Hep böyle misin?'

'Nasıl?'

'Böyle işte soğuk buz gibi iki kelime edip tanışmak istedim biraz konuşkan olmaya çalıştım ama sağol kursagimda bıraktın'

'Afedersin ama ister istemez böyle oldum şunları görmüyormusun hepsi kendini beğenmiş zengin bebesi Bak ben bu okula bursla geldim ve onlar için sadece eziğim. Seni de onlardan sandım.'  Tamam bizim durumumuzda iyiydi. Her istediğim oldu ama asla şımarık biri olmadım.

'Asla öyle biri olmadım' birşey söylemeye fırsatı kalmadı ki içeriye hoca girdi Ana valla bak hoca aynı sabiha gökçen mıydı sayfiye soymandi hıh iste onun kocası tıpkısi selamlamadan sonra beni ayağa kaldırdı ve tanışma faslı geldi aha en nefret ettiğim an herkes ezici şekilde bana bakıyor. Bu arada sizlerlede tanışmadık

Ben Eylül. Eskiden sınavla kazandığım bir devlet lisesinde okuyordum. Bazı kızlarla tartıştık birçok kavgaya karıştım Ed ama hep hakliydim.Ya da haklı olanı savundum. Tabi babam da hemen beni yargıladı. Orda kalırsam belalı olacakmısim da filan falan aklında kırılganım çok hemde . Birine aşıktım sanırım dünyanın  en şerefsiz en yavşak insanıydı. İlk aşkımı böyle gereksiz birine  harcamamaliydım. Ama içimde süper eğlenceli bir kız kafamda kendimi söze tanıtmayı bitirince hocanın sorularınıda bitirdim.Ve derse geçtik....

YeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin