II.

3 0 0
                                    

  Vypadal jsem, jako posedlá. A taky i máma si toho všimla.

 ,, Prosím tě." začala mamka, když přišla do mého pokoje. ,, Co je?" zeptala jsem se útočně. ,, Zajímavá výzdoba, ale Haloween bude až za několik měsíců. " oznámila mi. ,, Tohle není kvůli Haloweenu." odsekla jsem. ,, Prosím tě, jestli se ti nelíbí nech mě být. A zamkni!" upozornila jsem ji ještě. Se zvdiženýma rukama pozadu odešla. Asi jsem to trošku přehnala říkala jsem si. Sešla jsem za mámou dolů, abych se jí omluvila, ale ona tam nebyla. ,, Snad nevyšla ven!" řekla jsem si nahlas. ,, Kéž by." pronesl za rohem. Otočila jsem se. Byl tam. Držel mou mámu v náručí, s krvavým hrdlem. ,, Opravdu sis myslela, že mi jen tak utečeš?" ptal se s vítězným úsměvem. ,, Couvala jsem dozadu a v nejlepší příležitosti jsem běžela do auta v garáži, nastartovala jsem motor a vyjela ven. 

Všimla jsem si, že jede za mnou ve zpětném zrcátku, ale auto nikdo neřídil až pak, co jsem se otočila celým tělem, jsem jej viděla za volantem. Přidala jsem a vjela do města. Kličkovala jsem mezi budovami a cestami, když šel zrovna někdo přes ulici a já tak tak před ním zastavila. ,, Hej! Co děláš?!" vyjekl muž v černém dlouhém obleku z kůže. Zaslechla jsem kvičení pneumatik. Rychle jsem vystoupila z auta a přeběhla kolem toho muže do budovy. Cestou kolem něj jsem do něj vrazila, nechtěně. Mezitím Gregory vyšel ze svého auta, které zaparkoval těsné za mé a vešel taktéž do budovy. A taktéž vrazil do toho muže,jen aby se propletl mezi davem lidí. ,, Krucinál! Kdo do mě ještě vrazí?! Máš snad nějaký problém?!" zeptal se vztekle a šel dál. Stejně, jako Gregory. Vyběhla jsem po schodech nahoru do nějaké místnosti, kde bylo spousta krámů, ale, co jsem tam našla? Kůl a svěcenou vodu. hned jsem si kůl dala do kapsy a vodou jsem ho ještě polila a zbytek vody jsem si dala do lahvičky v mé kapsičce. 

Zaběhla jsem do vedlejší místnosti, jelikož někdo vcházel do dveří. 

,, Krucinál! Kolikrát ti to mám ještě říkat?!" ptal se vztekle ten muž, do kterého vrazila dole. ,, Polib si!" řekla žena po jeho boku ,, Krávo." oplatil jí ,, Kreténe!" ozvalo se od ženy, která šla do jiné místnosti a práskla dveřmi. Muž si mezitím sedl do svého křesla a popíjel nejspíš alkohol. Když jsem se chtěla vypařit tím, že jsem chtěla odejít, narazila jsem na něco. Otočila jsem se a za mnou stál Gregory. ,, Tak jsem tě konečně chytil." vysmál se jí do obličeje. Vytáhla z kapsičky lahvičku se svěcenou vodou a polila jí jeho tvář. Začal hrozně řvát a já jsem se od něj odplížila pozadu. ,, Hej! Co tam děláš?" zeptal se ten muž. ,, Já jen..." ,, Jestli jsi chtěla šmírovat holčičko, tak máš smůlu!" seřval ji a šel za ní. ,, Koho to tam máš?" zeptal se. Jakmile uviděl Gregoryho se spáleným obličejem hned se zhrozil ,, Kdo to je?! A co se mu stalo?" zeptal se. ,, No, je to upír a právě jsem ho polila svěcenou vodou, dobré ne?" odpověděla sarkasticky. ,, Krucinál!" zvolal a běžel k baru pro alkohol. ,, Vážně? Teď musíte pít? Měli bychom utéct!" řekla jsem. ,, Jo jasně!" řekl muž. A odběhl si někam. Vážně mě teď zajímalo, kam teď běžel. Hned se, ale z místnosti vrátil s během a vzal mě za ruku s sebou. Vyběhli jsme ven a nasedli do auta.

 ,, Nech mě řídit." řekl muž. ,, Ne, já tu mám alespoň řidičák!" řekla jsem  ,, Kolik ti je, že máš řidičák?!" ,, Dost na to, abych ho měla!" odsekla jsem ho. A rozjela se. Vyjeli jsme z města a zamířili k nám domů, musela jsem si tam něco vyzvednout. 

,, Kam jdeme?" zeptal se. ,, Nepojedeš se mnou v županu a..." nedokončila jsem. Hledala jsem nějaké hadry po bratranci, od kamarádů a po otci. Nakonec jsem mu našla stylovou koženou bundu v černé barvě a volnější černé kalhoty. ,, Na! Tohle si teď oblečeš! A pohni si! Ještě ti najdu boty." řekla jsem a odběhla ke skříni s botama. 

Začala jsem vyhazovat všechny boty, které jsem tam měla a muž se jen divil. ,, Á, tady vás mám!" řekla a vytáhla pánské kanady. ,, Ta skříň je snad nekonečná!" řekl a vzal si boty. Asi za deset minut byl už oblečený do normálního oblečení a mohli jsme vyjet. 

Byli jsme před dveřmi, když se objevil u nás zezadu. ,, Ty nevíš, že si domů nemáš zvát cizí lidi?" zeptal se Gregory. ,, Do toho ti nic není." řekla jsem a vyběhla ven ze dveří přímo do auta. Muž si přisedl vedle mě, jako spolujezdec. Rozjela jsem auto a jela pryč. ,, jak se jmenuješ?"zeptal se mě muž ,, Jsem Grace. Grace Smithová a vy?" zeptala jsem se nazpět ,, Ty mě neznáš? Já jsem teď už ne tak populární herec." přiznal se. ,, já na telku moc nekoukám." přiznala jsem se. ,, Jsem Connor Lewis." přiznal se. ,, Skvěle teď vám alespoň můžu říkat jménem." přiznala jsem. 

,, V něčem měl, ale ten muž pravdu." řekl ,, Neměla by sis tahat cizí lidi a obzvlášť muže do domu." řekl a chtěl znát odpověď. ,, Ovšem v této chvíli by mi nikdo neublížil, to zaprvé a za druhé je to zvláštní, ale mám pocit, že vám můžu věřit. I když vaše příjmení zrovna nevykazuje zrovna důvěryhodnost." přiznala. ,, Máš něco proti mému jménu?! já si ho nevybral!" rozzlobil se ,, Nemám proti němu vůbec nic, jen jsem vám řekla zhruba překlad. Nic víc." snažila se si to vyžehlit.

 Krátkou chvíli bylo ticho, než zaslechli opravdu velkou ránu vzadu na autě. Connor se hned otočil a viděl, jak se Gregory drží na kufru auta. ,, To tě chce každý člověk takto zabít?"zeptal se hloupě Connor. ,, Vážně jste tak tupej?" zeptala jsem se ho. ,, Je to Gregory." řekla jsem a prudce přibrzdila hned zase rozjela auto. Connor málem vymlátil přední sklo vlastní hlavou, ale zastavil se přímo před ním. ,, Hrabe ti?! Vždyť jsi mě mohla zabít!" ječel po mě. ,, Už jsem jednoho člověka zabila, nemysli si, že ty budeš vyjímkou!" pohrozila jsem mu. ,, Cože?! Tys někoho zabila?!" zděsil se. ,, Ano neznáš případ mladé dívky, která zabila pedofila?" zeptala se ho ,, A ano, jedeš v autě s vrahem, který tě může úplně v pohodě zabít." dělala si z něj legrácky, ale mezitím byl už Gregory skoro v autě. Zabrzdila ještě jednou to byl Gregory vymrštěn předním oknem ven, pak otočila auto ve smyku a jela zase zpět. po chvíli odbočila na jednu cestu. 

Ujeli asi pět mil než se dostali do cíle. Zastavila auto a pak z něj vystoupila. ,, Tady nás nikdy nenajde. Ovšem musíme ještě dodělat pár věcí." řekla jsem. Mezitím se Connor rozhlížel po obrovském domě, který byl asi třikrát větší než ten jeho. ,, Budete asi hodně bohatá rodina." přiznal. ,, Ani ne. Táta vydělal asi dva miliony, než zemřel, matka vydělává asi dvě stě tisíc a já mám na svém účtě asi další dva miliony." přiznala. ,, A kolik stál tenhle dům?" zeptal se ještě. ,, Kolem pěti milionů, ale máma chce nový za sedm." přiznala se znovu ,, ty mi asi hodně důvěřuješ, že?" zeptal se pro ujištění. ,, Jestli já někomu důvěřuju, tak je to vzácnost. Ano věřím vám. Nechápu sice proč, ale je tomu tak." řekla. ,, Tykej mi. Stejně to bude nejlepší možnost, kterou udělám. " řekl a rozhlížel se dál po domě. 

Odložila jsem si nějaké věci a zbytek noci jsem dělala hodně vysoký plot, který jsem následně ještě pocákala svěcenou vodou, velkým množstvím svěcené vody. Connor si mezitím šel trochu zdřímnout. Nechala jsem ho ať si jde lehnout. Má toho jistě za sebou mnohem víc, než já. 

Five nightsWhere stories live. Discover now