Kapaktaki shopun sahibi kim bilmiyorum helal etsin hahahaashdh bu arada bu hikaye iki parttan oluşan bir feelsdir. Yorumlarınıza göre 2. partı yazmaya başlayacağım. Umarım beğenirsiniz 💫
10 Aralık 2017.
Kameraların kırmızı ışıkları ve flaşları gözlerini ağrıtmaya başlamıştı. Kırmızı halıda ardı ardına flaşlar patlarken gözleri etrafı arıyordu.
Bir yıldızı arıyordu.
Takım elbisesinin eteklerine gitti elleri. Leon adlı karakteri canlandırmaya başladığından beri aldığı birkaç huydan biriydi bu. Elinde mikrofonla ona yaklaşan bir adam gördüğünde gülümsemeye çalıştı.
"Merhaba Boran Bey nasılsınız?"
"İyiyim, siz nasılsınız?"
Muhabir gülümsedi.
"İyi diyelim iyi olalım. Kırmızı halıdasınız. Nasıl hissediyorsunuz?"
Boran derin bir nefes aldı. Kalbi göğsünü tekmeliyor, nefes düzenini bozuyordu.
"Güzel. Bir o kadar da heyecan verici. Burada olabilmeyi hayal dahi edemezdim. Bunu başardığım için çok mutluyum."
Muhabir diğer sorusuna geçti.
"Fanlarınız tarafından oldukça büyük bir hediye aldınız. Adınıza açılan su kuyusu fazlasıyla ilgi gördü."
Boran gülümsedi. Şimdi başarabilmişti. Onu gülümsetebilen hayranları vardı.
"Evet çok anlamlı bir hediye aldım. Onlara minnettarım. Bu kadar desteklenmek, sevilmek, benimsenmek o kadar güzel ki! İyi ki varlar. Onlar olmasa buraya kadar gelemezdim."
"Miray Daner!"
Başka bir muhabirin sesi ile başını çevirdi. Genç kadının üzerindeki bebek mavisi elbise, omuzlarından süzülen, salık bıraktığı güneş misali saçları ve bembeyaz teni flaşların ardında ne kadar güzel gözüküyordu. Bu yaşadığı duygu tanıdıktı.
Baloda Hilal'i gören Leon'dan farkı yoktu şimdi.
Miray gülerken Boran'a yaklaştı. Ona bakmıyor, kameralara bakıyordu.
"Sizi bir arada görmek ne kadar güzel! Fandomun birçok sorusu vardır eminim."
Muhabir ayak üstü onları röportaja davet ederken Miray Boran'a baktı. Genç adamın saçları ve sakalları gitmişti. Çekimler yüzünden Leon imajına geri dönmüştü. Buna seviniyordu açıkçası ve Boran'a bu kadar fazla imajın yakışması Miray'ı inanılmaz bir şekilde şaşkına çeviriyordu.
"Miray Hanım çok güzel olmuşsunuz! Adeta bir yıldızsınız."
Boran bakışlarını hala Miray'dan alamıyordu. Göz kamaştırıyordu, Miray utandı. Ona da tanıdıktı bu duygu seli.
Baloda Leon'u gören Hilal gibi.
"Ah teşekkür ederim. O sizin gözlerinizin güzelliği."
Muhabir de teşekkür ederken Boran yutkundu.
Tabi ya, gözlerinin güzelliği...
"Boran Bey nutkunuz tutuldu sanki?"
Muhabir gülerek söylese de Boran kendisini ifşaladığı için ufacık bir sinir dalgası hissetti. Sonra toparladı ve Miray'a baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebek Etkisi
Short StoryMiray Daner ve Boran Kuzum'un Altın Kelebek ödülünün olduğu gecede geçen minik bir feels, umarım beğenirsiniz.