Mimpi Or Realiti?

34 3 0
                                    

Aq pon x thu lh btul ke x sbb keluarga aq smua dh biase dh klau aq demam,wktu mlm biler aq tdur msti aq akn meracau sbut psl ade bdk kecik wrna hijau mta die berwarna merah dtang...smpai skrng aq akn mimpi psl bnda alah ni stiap kli aq demam,aq ingt dngn jelas mimpi tu mcm mna sbb mimpi tu akn berulang smpai lh aq baik dmam bru aq dh x mimpi lgi psl tu...mula² aq akn mimpi aq dihimpit dlm stu blik tpi yg aq thu tu bilik tdur aq then akn ade stu buih bsr dtng ke arah aq,wlau ke mna aq cuba lari dri buih tu..buih tu msti akn mncul kt dpn aq,biler aq tersentuh buih tu smua bnda kmbli jdi normal tpi stu je...akn ade bdk kcik yg aq ckp tdi dtang dkt ke arah aq,tpi mimpi tu kau rse mcm realiti sbb kau blh nmpk kluarga kau kt sblh tngh main smua...kau blh mntk tlong tpi diaorang x dngr pon yg kau jerit² mntk tlong,bdk kcik tu slalu akn ketawa kn aq biler tngok aq cuba mntk tlong..then die akn melompat pgi kt stiap pnjuru blik aq,pda akhir sblum die pegi...die akn tnjuk kn gigi die yg tajam bak pisau tu kt aq smbil gelak,then die trus hilang and aq terbngun dri tdur aq...tu lh bnda yg aq alami stiap kli aq demam,aq bnyk kli cuba citer kt mk aq tpi mak aq ckp aq meracau sbb demam and biler demam memang akn mimpi pelik²..tpi dri aq kecik and smpai skrang aq mimpi bnda yg sme and x pnah berubah wlau sdkit pon,btul ke tu hnya mimpi?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 02, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Citer SeramWhere stories live. Discover now