Škoda, náhoda je blbec 1/2

79 9 1
                                    

Pohľad Mii
Ráno som sa zobudila a skoro som dostala infarkt. ,,Panebože veď je 7:00 !" Skríkla som na celú svoju izbu. V tom vošla do mojej izbi mamka. , ,,Mio čo sa deje ? Prečo tak kričíš ?" ' Povedala. ,, Mami všetko je v pohode." ,upokojila som ju. Odišla z izbi. Ja som sa postavila z postele a išla som do kúpelne. Cestou do kúpelne som sa zastavila pri zrkadle. ,, OMG toto som ja ? " Chvílu som civela na svoj obraz v zrkadle. Kruhy pod očami, na hlave doslovné hniezdo ! Čo mám s tým robiť ? Upokojila som sa a išla do kúpelne. Po dokončení rannej hygieny som zišla dole a v kuchyni nikto nebol. ,, Mami, Tati ? " Kde len sú ? Išla som do obívačky a ani tam neboli. Vzdala som to. Zamierila som k chladničke a tam som spozorovala malí papierik.

Pohľad Emmi
Ráno sa zobudím na to že moja mačka Kitty sa ku mne tlačí. ( No celá Emma zobudí ju mačka )
,, Ale Kitty nemôžeš mať postel len pre seba." Postavila som sa a išla do kuchyne. No zrazu mi začal zvoniť mobil. ,, Áno pri telefóne Emma. " Volala moja Teta. ,, Áno ? Čo sa deje ? " Zrazu som zosmutnela. Cez víkend som mala u nej prespať no zrušila to lebo musela odísť kvôli jej vnučke lebo ochorela. ,,OK." Povedala som sklamane. A zrušila. Urobila som všetko rannú hygienu, prezliekla som sa a zobrala do ruki sandwich. A vyrazila do školi. Bola som v škole prvá tak som vybrala skicár a kreslila.

Pohľad Andrei
Ráno sa zobudím budík zvoní, môj papagáj Cleo škrieka a aby toho nebolo málo z kuchyne kričí mamka nech vstávam. Nenávidím pondelky. Sú hrozné a k tomu ma bolí brucho. Proste pondelok = hnus. Jediné čo je na pondelku dobré je to že mám v škole kamarátky. Vstanem idem a povedali by ste že sa nič nestane veď rovná zem. Nie pre mňa ! Skončila som na zemi a ktomu tak blbo že som namiesto toho aby vystrela ruky tak som padla rovno na ksicht. ,,AKO FAKT !!! Skríknem že to počujú asi až moje kamarátky. , ,, MILÁ DÁMA V DOME SA NEKRIČÍ !!!" ' Takže mamina sa hnevá. To je zlé. , ,,SORRY." Zakričím. ,, Teda prepáč." Idem dole po schodoch schmatnem mlieko a rovnou čiarou idem ku stolu. Super mamina mi nachystala vločki. Takže kakao nebude. Položím mlieko a pustím sa do vločiek. , ,, Môžeš mi vysvetliť prečo kričíš ? " opýtala sa mamina. ,, Prepáč padla som na ksicht a dosť to bolí." , ,, A povieš mi ako si dokázala padnúť ? " pýtala sa ďalej. ,, Áno poviem. Odpoveď znie : " cvílu som ju napínala. ,, Nepoznáš ma ? " ( Andrea by nebola sama sebou keby aspoň raz za deň nespadla ) ,, No mami a teraz sa pýtam ja. Prečo si nahnevaná ? " , ,,Lebo medveď na štyri je maco a na šesť haribo." ' Hm. Takže je riadne nahnevaná. No nič radšej budem ticho. Rýchlo som dojedla, urobila všetko čo bolo treba a upaľujem do školi. Keď v tom uvidím Emmu na lavičke. No asi viete čo ma napadlo. Po špičkách prídem k nej a zakrijem jej oči. Ona v momente je na nohách a jediné čo dostanem je karate kopanec. ,, DO RITI !!! " skrýknem. ( Hm. Andrea mala by si dávať na ňu pozor vyzerá neškodne ale má čierny pás !! )
, ,, Ups. Prepáč. " ' povedala. ,, V poho." Radšej som si sadla. A čakala na moju partu.

Pohľad Mii
Prečítala som ho. Bolo tam napísané toto :
Mio, musím si niečo vybaviť v meste. Vrátim sa večer. Môžeš si pozvať kamarádky ale nerob kraviny. Desiatu si nachystaj, obed máš v chladničke. TVOJA MAMINA.

Takže je do večera v meste ? Pozrela som sa na hodinky. Panebože veď je 7:50 !!!!! Musím si pohnúť. Rýchlo som si zobrala jablko, rožok, kus syra, vodu a bežím do školy čo mi sily stačia.

V škole :
Uvidela som Andreu, Emmu ale Olivia a Steph ( Stephanie ) nikde. ,,Hej Andreo kde je Olivia a Steph ? " , ,, Olivia má chrípku a Steph išla na pekársku súťaž, takže celý týždeň nepôjdu do školy." ' odpovedala.

TAK PRVÁ KAPČA JE NA SVETE. DÚFAM ŽE SA PÁČI. TAK NÁZORI PÍŠTE DO KOMENTÁROV. EŠTE RAZ SORRY ZA CHYBY A BUDEM SA SNAŽIŤ NOVÚ KAPČU UROBIŤ ČO NAJSKÔR. VAŠA MARINETTE DUPAIN - CHENG. ;)

Lego Friends my friendsWhere stories live. Discover now