Sicak bir agustos sabahi. İcimde nedeni olmayan bir mutluluk. Tatilde hic erken kalkmayan ben,bugun icimdeki anlam veremedigim mutluluktan uyuyamamistim bile. Yatagimda bos bos duvara bakarken, icimi isitan o ses;
"Deriiiiin annecim hadi kalk halanlar geliyor."
Evet tahmin ettigim gibi annemin sesi. İcimi isitan seste bir tedirginlik var. Hayirdir insallah.
"Geldim annecim hayirdir? Birsey mi oldu halamlar bu saatte niye geliyor?"
"Bilmiyorum annecim gelsinler anlariz hadi sen salataliklari dogra bende masayi kurayim."
"Tamam annecim."
Salataliklari yikayip dogramaya basladim. İcimdeki mutlulugun sebebini hala cozememistim. Taki o icimi karartan zilin sesi gelinceye kadar. Gerci icimdeki mutlulugun sebebini bilmedigim gibi karartinin sebebini de bilmiyordum. Ben oyle dalmisken annemin sesini duydum.
"Derin kapiyi ac kizim."
"Ta-tamam anne aciyorum."
Kapiyi acmamla Kaanin iceri girmesi bir oldu. Sinirli gibiydi dogrusu Kaani bu kadar sinirli gormemistim.Kaan halamin oglu bu arada.
Kaanin agzindan
Sabah annemin bagirislariyla uyandim.
"Kaanim oyle bisey yapmaz yapmamistir o."
"Yapmis hanim yapmis. Fotograflari var o kizla. Hemde agiza alinmayacak bi sekilde. Serefimizi haysiyetimizi iki paralik etti. Bugunden tezi yok gideceksiniz abinin evine yegenin Derin teknolojiyle ugrasmiyor mu? O fotograflari kaldiracak sonra..."
Sesler kesilince odamdan cikip koltuk odasinin kapisinda dikildim ve
"Sonra ne olacak?"diye bagirdim.
Babam,
"Sonrasinin ne olacagi belli Derinle evleneceksiniz."
"Ne? Ne diyosun sen baba? Ben Derinle bu yasima kadar kardes olarak buyudum o gozle bakmadim bakmamda. Hem Derin ne alaka? Yani neden Derin?"
"Sen onu o ne yedigini bilmedigimiz kizla kiristirmadan once dusunecektin. Ha neden Derin mevzusuna da gelirsek bu olayi o kapatacak sende tesekkur olarak onunla evleneceksin."
" Ya baba hadi ben kabul ettim diyelim o minik piskopat kabul edermi. Hem ben hala hangi fotograftan bahsettiginizi bilmiyorum."
"Oglum dedigimi yap hadi giyin ustunu dayinlara gidiyosunuz. Orda gorursun hangi fotograf."
"Bey yapma etme Kaanim ne oldugunu bile bilmiyo."
"İtiraz istemiyorum hanim hadi hazirlan ben haber veriyorum."******
Kapida Derini gormemle iceri dalmam bir oldu. Derinin bana saskin bakislarini farkedince aciklama gereksiniminde bile bulunmadan koltuk odasina gecip oturdum. Pesimden annem de gelip yanima oturunca Yasemin yenge de (Derinin annesi) karsi koltuga oturmus saskinligini belli etmeden gulumsemeye calisiyordu. Hemen sonra Derinde gelip her zamanki ters hareketleriyle o kadar bos koltuk varken koltugun kenarina cikti. Bu kiz hep boyleydi. Neyse gozlerimi devirdim ve anneme baktim. Annem soze girmek icin derin bir nefes aldigi sirada Yasemin yenge soze girdi ve
"Hadi bi kahvalti yapalim acikmissinizdir"
Kimsenin kalkmasini beklemeden ben kalkip mutfaga dogru yol aldim o sirada koluma dokunan seyle yerimden hoplamam bir oldu. Arkami dondugumde Derinin bana saskin bakislarini gordum. Daha agzimi acmadan.
"Bu neyin siniri Kaan noluyo?"
"Yakinda anlarsin minik psikopat."
"Kaan bana artik minik demeyi kes."
"Niye? Minik degil misin?"
Dememle koluma saplagi yemem bir oldu. Bu kiz minik olmasina ragmen eli cok agirdi. Neyse bisey demiyecektim. Arkami donup mutfaga gittim. Derinde arkamdan gelip salataliklari dogramaya devam etti. Ben bu kiza hic sevgili yada evlenecegim kadin gozuyle bakmamistim. Kardes gibi buyuduk biz. Ama hicde fena degilmis. Gozlerimi dikmis Derini izlerken birden arkasini donup,direkt konusmaya basladi....Eveeeeet bolum sonu sevgili okuyucularim. Bu bolumu kisa tutmamin sebebi begenip begenmeyeceginize gore diger bolumler gelecek. Vote ve yorumlarinizi bekliyorum.
Yazariniz Beyza.Bu arada sosyal medya hesabım ;
İnstagram:
x.nrbyz.69