" Δεν σου φαινεται γιατι εχεις πολυ slutty face* "

200 10 7
                                    

Ας ξεκαθαρισουμε καταρχην οτι το σωμα μου ειναι εντελως δικο μου και εγω επιλεγω τι θα το κανω και εαν θα το "κανω". Οπως καθε κοπελα που εχει προχωρησει εχει κανει αυτην την επιλογη και εγω επιλεγω να μην την παρω. Αυτο δεν σημαινει οτι ειμαι αγνη,ντροπαλη,θεουσα,πουριτανη και παρθενοπιπιτσα? Τι ειναι ολα αυτα? Υποστηριζω  και ενθαρρυνω οποιαδηποτε καοπελα εχει ολοκληρωσει την σχεση της εφοσον το θελει και πιστευω και πως ισως και εγω καποια μερα θελησω να ακολουθησω και εγω αυτη την επιλογη αλλα μεχρι στιγμης δεν εχω νιωσει ετοιμη για κατι τετοιο ουτε εχω νιωσει με καποιον/καποια αυτου του εισους την ελξη .Αυτο που ομως δεν παυει ποτε να με εκπλησει και με εκανε να νιωσω οτι ζω σε αλλη εποχη ειναι αυτη η συγκεκριμενη επιλογη μου.Ενιωθα οτι ειμαι "περιεργη",οτι πραγματικα κατι κανω λαθος ,οτι κατι πρεπει να εχει παει στραβα με εμενα για να νιωθω ετσι . Ειχα αρκετεσ σχεσεις που δεν μπορουσα να τις κρατησω επειδη ενιωθα πως εαν ειμαστε μαζι αρκετο καιρο θα θελησουν κατι παραπανω απο εμενα, κατι που δεν μπορω να τους δωσω.Ειμαι σιγουρη οτι δεν ειμαι η μονη που εχει νιωσει ετσι ,που εχει πιεστει απο την κοινωνια γι'αυτο το θεμα και αυτο με κανει να νιωθω δεος και ντροπη που ακομη και στην κοινωνια του 21ου αιωνα οι γυναικες δεν εχουν εμμεσα και αμεσα την ελευθερια να ειναι ο,τι θελουν χωρις να κατα κριθουν.Δεν ειναι ειρωνικο που τον προηγουμενο αιωνα σε αποκαλουσαν " τσουλα" "παστρικια" "ανηθικη" "πουτανα" εαν ειχες οντως βαλει το σεξ μεσα στην ζωη σου? και τωρα γινεται το ακριβως αντιθετο? Αυτο που δεν μπορω καθολου να καταλαβω ειναι γιατι δεν εχουμε ακομη το δικαιωμα να κανουμε ο,τι θελουμε με τον συγκεκριμενο θεμα.Δηλαδη μια γυναικα δεν μπορει να ευχαριστιεται την πραξη και να την θελει τοσο οσο, ειναι τοσο παραλογο ? και αμα ισχυει το αντιθετο? δεν μπορει μια γυναικα να απεχει απο το σεξ επειδη θεωρει πως δεν ειναι η "ωρα" της.Δεν εχω κανενα θυμο μεσα μου ουτε αισθανομαι πλεον περιεργα που ειμαι παρθενα. Γιατι ειναι αυτο που επιθυμω την παρουσα στιγμη.Δεν παλευω πλεον να αρθρωσω πλεον αυτη την λεξη οταν βγαινω ραντεβου με καποιον , οταν με ρωτανε γενικα για την σεξουαλικη μου ζωη αντιθετα αυτοι ειναι που εκφραζουν την ανησυχια τους για εμενα και την ψυχικη μου υγεια.Η ψυχικη μου υγεια ειναι μια χαρα φιλε, μηπως η δικη σου ειναι το θεμα?Κοριτσια και αγορια ειτε εχετε προχωρησει ειτε δεν εχετε προχωρησει ειτε προχωρησατε ενω δεν ησασταν ετοιμοι ειτε δεν ηταν "τοσο καλο " οσο περιμενατε ειτε ηταν "καλυτερο" απ'ο,τι περιμενατε μην δινετε σημασια στα στερεοτυπα που προσπαθουν να σας προσαψουν και να σας πατροναρουν. Αυτο το μικρο αρθρο ειναι για εσας.

*προσωπο τσουλας

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 17, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Το Μανιφεστο μιας παρθεναςWhere stories live. Discover now