Brzy tvoje

87 2 0
                                    

Měla jsem ti napsat už dřív....já vim, tak se nezlob. Mam takovej divnej pocit, že už sis myslel, že neexistuju viď? Ale jo, já...já jsem tady.
Jen jsem ti chtěla říct, že i přesto, že se ti můžu zdát, že jsem jen iluze, něco jako unicorn na duze...tak, tak já už jsem blízko...
Jsem za rohem, na druhý straně ulice, na facebooku, možná ve tvim kanclu...v kavárně
Jen se zatím jěště neznáme víš?
Možná jsme se potkali pohledem v metru, viděli se na párty nebo se propojili na tinderu....jen prostě jěště nepřišel ten správnej čas no...
Já vim že už se ptáš proč a vim, že to neni fér, že musíš čekat tak dlouho a chodit na ty šílený blajdens, mít špatnej sex s někym koho zas tak dobře neznáš a pocit, že ti nikdo nerozumí, že se musíš smířit s někym jen tak aby si nebyl sám...
Asi si zasloužíš vysvětlení...tak tady jedno je, jen chci abys věděl, že mi dalo zabrat přiznat si tohle všechno sama sobě a bylo to těžší než to říct teď tobě tak...tak prostě chci abys věděl, že všechno co teď uslišíš je pravda jo?
Je  tady pár důvodů proč jsme se jěště nepotkali, teď ti je tady vyjmenuju a nemusej jít nutně po sobě tak jak je uslyšíš...
Já jsem jěstě nevyhodila ten trapnej seznam požadavků na to jakej by si vlastně měl bejt...sem teď taky s nikym jinym i přesto, že cejtim, že to neni vono...
Vzhledem k tomu že můj život není jěště oukej asi by si mě pravdělodobně odmítlul a....a já pořád jěště věřim, že drama je důkazem lásky...
Sem jěstě moc bizi na to se vážně soustředit na city a...asi potřebuju jěště chvíli randit abych věděla co vážně chci a co ne
Nebudu schopná si tě vážit do tý doby než mi život pořádně nakope prdel....taky se ještě pořád soustředim na sebe...
Evidentně jěště nejsem tou nejlepší verzí sebe sama a...a pořád ještě hledám tu odpověď na to kdo vlastně jsem...jsem si jistá že i kdybychom se teď potkali asi bych se ti tolik nelíbila...
Je dokonce možný, že už sme do sebe jednou vrazili a já jsem odešla aniž bych si tě všimla...možná už mám tvoje číslo jen jsem ho ještě nevytočila z důvodu, který si slyšel před chvílí...tak...tak buď prosim trpělivej jo?
Chci abys věděl že už jsem na cestě za tebou a...a že jsem blízko...tak už nemysli na to kde jsem nebo nejsem, prostě si užívej svůj vlastní život a žij ho naplno, dělej to co miluješ, protože....protože až se jednou konečně potkáme ať to stojí zato...
Ať jsme oba šťastní a ať už se jen ty dva světy propojej...já vim...já vim, že to celý trvá dýl než by si chtěl a...a je to sakra mnohem pomalejší než bych si já někdy představovala ale....
Sem tady a mluvim teď na tebe.
Já nikam jinam nepudu..
Těšim se.
Tak to se mnou nevzdávej jo?
Už brzo tvoje, ta kterou si zatím jěště nepotkal

Brzy tvojeKde žijí příběhy. Začni objevovat