#kebenaran siapa cinta hati mark
Pov.cinta hati mark
Merpekenalkan diri saya jeon erin yg telah mati 2tahun yg lepas akibat dilanggar kereta ketika hujan lebat kini saya roh yg berkeliaran dan tidak tahu identiti saya sediri yg saya tahu saya ni budak yg berumur 18 dan nama saya sebab ade name tag dibaju saya itu yg tahu.Pov.mark
Ketika balik dirumah aq terpikir wajah geraggang seorg wanita itu wajah dia begitu cantik sekali menggapa diaorg memnamggil dia hantu sedang kan berkemungkina dia memakai baju yg mempunyai corak yg warna merah.
Anothur.padahal memang darah
Sejak dari itu mark asik terbayang wajah sigadis jelita itu tapimalang ya dia tidak tahu bagai mane hendak mencari ya di mane.
Pov.got7
Jr.wey korang fansmeeting yg haritu asal kecoh duk mementang2 aq tk de korang buat ape.tanya jr dekat kwnnya
Jb.tk ade ape nanti kalau cite ko kat mengarut.
Jr.alah citelah.
Jackson .mcm ni citenya masa kiteorg tgh sign untuk fan tiba2 ade salah satu fan kite ni dia kata .dia terakam seorang wanita yh berbaju putih lepas tu penuh darah .tau dia punya takut sampai sekarag kat hospital.
Jr.ahhh tipulah ko ni jackson.
Jb.kan aq dah kata mesti tk percaya punya.
Jr.habis ko cite benda mengarut.
Jb.kan aq dah ckp mesti dia kata gi tu punya.
Bambam.yelah jr hyung semua tu betul.mark hyung sendiri pun nengok rakaman tu tapi dia kata tu pompuan cantik.
Jr.ha mark hyung pun kata pompuan cantik tk kan lah hantu.
Jb.eh bila masa jackson ade kate hantu dia cuma kata fan tu takut pompuan tu sebab baju dia penuh darah.
Jr.yelah memang tk ckp kalau dah penuh darah tu hantulah atau pon roh yg sedang berkeliaran .
Bambam.yeke ade benda mcm tu.
Jr.ade bambam oiii aq pun bolehlah sikit2 nampak roh tu sebab dulu aq selalu nampak.
Yugeom.yelah tu tentah tipu.
Jr.tk percaya sudah.
Yongjae .habis kalau hyung nampak kat sini ade ape2 tk .
Jr.kat sini hmmm.sambil melihat sekeliling.tk tk ade pun
Yongjae.hu nasib rumah kite tk ade.
Yugeom.yeke tk ade tentah memang tk nampak.
Bambam.jap mark hyung mane kite semua dok sebuk cite yg kite tk nengok pun wajah pompuan tu tapi mark hyung yg tengok.
Jb.aahlah mane jantan tu pergi.
Mark.tk gi mane ade ni ha kat sebelah ko.
Jakson&jb.hoi mak ko terajang.
Mark.mak aq tk suka terajang org.
Jk&jbhish ko ni nk dtg tk ckp tahu2 ade kat sebelah aq apelah ko ni.
Mark.aq pulak salah korang je yg tk perasan aq ni dah lam ade kat sebelah ko.
Jb.yeke.
.mark.yelah
Mark.hai bilalah aq boleh jumpa dgn dia.😔
Bersambung.
YOU ARE READING
MARK TUAN #SKYWAY......💞
Short Story#kisah seorg jejaka yg sememangnya seorg idol ank kelahiran jyp yg berasal dari LA yg ingin mencapai impiannya untuk terbang.dan dlm masa yg sama menemui cinta .tetapi malangnya cinta hatinya itu adelah sebuah roh yg memasuki didlm badah seorg perem...