BAB 4

172 8 0
                                    

"Hahahah kau tengok tadi muka diorang...merahh giler wuii kene jirus hhaha" ketawa nia. Huh!puas hati aku

"Hahahha kan hodoh giler sia muke cemberut diorang" balas isha ketawa puas..

" Huh!! Kalau diorang tak kacau kita takde nye kene jirus ngan air milo." kata isya lagi.

           Isya & nia pov

Splashhh..

" The heck..sial ah korang pahal" marah ray bila dua orang budak baru itu menuang air milo. Air manis kot agak agak ah bersemut aku nnti.

" Ntah korang pahal sia. Baru masuk skolah nak tunjuk taiko." marah fiq. Huishh kesabarn aku makin menipis.

".........."

" Woi!! aku tanye ni korang apsal diam!!." tengking fiq bila dua makhluk di depannya tidak memberi respon.

"Hehehehheh" ketawa nia dan isya dan segera mereka lari dari meja tempat duduk ray dan rakan rakannya.

Terkedu mereka bila mendengar gelak diorang dan tetiba lari. Yerlah sape je yang tak pelik cari pasal ketawa cam hantu pastu lari.

" Dorang pahal dorhh. Meremang bulu roma aku bila diorang ketawa gitu." kata fiq. Sebenarnya dia agak takut yerlah ketwa macam hantu sape je tak kecut.

"............."

Krik krik krik

     END POV.

"Bile ingat balik tak rasa kejam ke"kata isya. Seganas ganas dia, dia ada lah jugak sifat belas kasihan.heho😅

"Huh! Kejam tak tu baru sikit tau. Kalau ikut hati aku nak je aq tembak kepala sorang!!"marah nia." Yang kau ni nak rasa bersalah sangat pahal.Chill ah ni baru sikit kalau diorang buat lagi...." kata² nia putus.

" Lagi ape?" soal isya bukan ape memang isya menyampah kalau orang ckp tak habis.

" Kau rasa?" saja nia buat begitu nak tengok kakak dia marah.muehehe

" Aduhmak kau ni nak cakap biar abis jangan putus². Bencilah gini. Dah ah mals nk layan kau baik aku buat latihan kat depan" marah isya.

"Haha isya kau mrah ke. Alaa aku gurau je." pujuk nia. Yerlah bukan selalu bergurau ngan kakak dia memanjang srs.

Malas aku nak layan kau. Biar aku tunjuk betapa jahatnya aku. Nak sangat kan .hah! Kau ckp lah sesorang. Tanda wa protes sama lu.

" Alaa isya kau majuk ke" kata ni bila kakak nya tak layan dia. Hiks² tulah kau nia cari pasal lagi kan dah kene.

" hmph tak pe ah malas nak layan aku an. Aku pun nak merajuk jugak. Bye²" rajuk nia. Dia bangun dari tempat duduknya dan berlalu keluar.

' Eh² aku yang merajuk ke dia yang merajuk. Ceh hengat aku kesah pigilah' monolog isya.

" Hoi pompuan!!" jerit perempuan yang berdiri dihadapan isya.

"......."

"Hoi pompuan kau pekak ke hah!! Aku panggil kau ni." tengking perempuan tu.

" Waalaikumussalam. Ehh kau panggil aku ke. Tapi aku ade nama. Yang kau tetiba datang pastu terjerit jerit macam tarzan pahal. Kau tu perempuan coverlah sikit. Buat malu je and kau ni sape?" sinis isya. Heheh

Muka perempuan tuh merah persis tomato. Malu latew tulah datng tak bagi salam kan dah dapat. Semua pelajar di dalam kelas diam mals nak masuk campur nnti tak pasal² kau yang dapt penangan nya.

" You memang tak tau malu kan!! Baru masuk nak tunjuk bagus. Huh!! You dah kotorkan boyf I n now I Nak you ganti balik baju dia!!" marah perempuan tu.

" Amy you lupe ke budak ni kan miskin mana ade duit nak bayar. Hahah" sindir kawan kepada amy.

Panas lah telinga aku bukan setakat telinga hati pon panas. Ade ke patut dia kata aku ni miskin. Sape pulak boyf dia ni?

" Haah kan I lupa lah Qai yang pompuan ni miskin. Kesian you kan miskin mesti tak mampu nak bayar kan.HAHAHA"  sindir amy. Ketawa mengalah kan mak lampir .hahah

" Hoi pompuan kau tersengih sengih ni pahal gila ae. Syangnya muka cantik tapi gila miskin pulak tuh.Hahah" sindir Qai tapi dia puji aku bhai . Ahaks well aku sedar aku cantik.😂😂

" Emm sape nama korang amy? Qai? Nak bagi tau sikit ni. Aku ade nama and nama aku Fyzara Alisya. So you guys can call me zara or isya n semiskin miskin aku takde lah mulut longkang macam korang. Aq takkan bayar sesen pon duit kat korang. Kesian kaya dengan harta tapi miskin dengan akhlak" sindir isya kasi pedass.hoho

Amy mengetap bibir menahan amarah. Qai kelu seribu bahasa. Haha. Laju saja tangan amy merentap tudung isya.

" Kau pompuan jaga mulut sikit ae! Kau baru masuk nak tunjuk bagus! Kau dah cari pasal dengan orang yang slah la pompuan. Huh!! Bodoh!! perempuan tak sedar diri." tengking amy. Dia menolak isya sampai jatuh dan kepala isya terkena bucu meja.

Terkedu satu kelas bila menyaksikan kejadian itu. Ada yang bersimpati dengan isya yerlah sape je tak kenal amy anak Dato' Zafran sanggup buat apa saja untuk dapatkan apa yang dia nak.

" Ya, Allah akak isya " jerit seseorang.


Twins StoryWhere stories live. Discover now