|pierwszy pocałunek |

465 17 0
                                    

💢Jonas
Od jakiegoś czasu ty i Jonas jesteście parą, jest to twój pierwszy chłopak więc wszystko wyolbrzymiasz i często panikujesz, więc  gdy po pierwszym tygodniu nie doszło do waszego pierwszego pocałunku zaczęłaś panikować twierdząc, że Jonas jest z tobą z litości i wcale Cię  nie kocha.
   Pewnego dnia pszliście na impreze do kolegi twojego chłopaka, bawiłaś się dobrze dopóki nie zobaczyłaś całującej się pary, do twojej głowy wróciły wszystkie obawy, które się nasiliły. Złapałaś za rękę Jonasa który stał obok i pociągnęłaś do najbliższego pokoju.
  - Czy ja ci się podobam ? - spytałam zdezorientowanego osobnika przede mną.
   - Co? ..Oczywiście, że tak.
   - To dlaczego..dlaczego..
   - Dlaczego co ? - spytał jeszcze bardziej zdezorienowany.
   - Dlaczego jeszcze mnie nie pocałowałeś? - spytałam zrezygnowana.
   - Wiem, że jestem twoim pierwszym chłopakiem, nie chciałem naciskać, czekałem aż będziesz gotowa...a więc..
  - Jestem, zdecydowanie jestem. - mówiąc to podeszlam do niego i złączyłam nasze usta.

💢Christoffer

Chris pocałował cię gdy robiłaś mu awanturę o to że gdy do niego mówisz on cię nie słucha. Bylaś w trakcie wyzywania go gdy on skutecznie cię uciszył, oczywiście oddałaś pocałunek.

💢Isak
Ty i Isaak od czasu waszego "zderzenia" zaczęliście spędzać ze sobą czas. Byliście właśnie w kawiarni  gdy chłopak wyciągnął małe pudełko i ci je dał mówiąc:
  - Wszystkiego najlepszego.
  - Pamietałeś! Dziękuję. - otworzyłaś pudełko a twoim oczom ukazała się piękna bransoletka z zawieszką wilkiem. - Jest piękna, dziękuję.
  Resztę dnia spędziliście rozmawiając, wygłupiając się i płacząc ze śmiechu.
  - No to jesteśmy na miejscu. - powiedział chłopak i zatrzymał  się przed twoim domem.
Kiwnęłaś głową w geście potwierdzenia podchodząc bliżej chłopaka i delikatnie musnęłaś jego usta.
   - To było w planach ?
    - Mhm .. -wymruczałaś uśmiechając się a on ponownie złączył wasze usta, tym razem w głębokim pocałunku.

💢William
Rzeczywiście William stał przed twoim domem o 19 a ty będąc ciekawa co kombinuje wyszłaś mu na przeciw. Już chciałaś mówić cześć, gdy ten "drań " podszedł do ciebie i wpił się  w twoje usta.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 03, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Preferencje SkamOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz