Bella pov :
Eram cu unchiul mătușa și Teo prin pădurea unde sau cunoscut , au avut primul sărut , și tot odată au oficializat relația de acum câțiva ani a da și a ceruto de soție da știu exterm de romantic de asta unchiu și mătușa sunt mai în față simnt că cineva mă ia de mână care acum câteva secunde era rece având în vedere că sunt îmbrăcată destul de subțire cele mai groase lucruri find eșarfa neagră căiula lungă care îmi prinde părul lăsând la ivială doar o mică împletitură îngrijită prin care se pot observa cu ușurință șuvițele roz închis și niște ghiete de la K.
B: Mă plictisesc de ce nu ne folosim puterile am ajunge mult mai repede . zic eu dar unchiul nu zice nimic doar privește în față și nu știe ce să zică mam dus lângă el și simțiam cum pământul îmi crapă de sub picioare sunt șocată nervoasă și în același timp cusioasă cum au ajuns în acea poziție . Poate nu înțelegeți ce spun dar vă voi explica Antonia și Herry goi și poziția era cam așa Herry era pe jos iar Anto era pe pieptul lui învăliți cu o pătură . Am vrut să îi trezesc dar Teo ma oprit văzând că se trezesc singuri Teo mă strângea nu tare de mâna stângă și toți trei încercăm să îl ținem pe unchiul întimp ce cei doi porumbei se îmbrăcau .Time skeip : ( pentru că da ) 😇
Au trecut câteva zile da la acel '' acident '' eu și Teo suntem foarte apropiați am aflat adevăratul motiv pentru care au fugit cei doi era că vroiau să fie normali și au reușit nu mai au puteri de vârcolac - lup . Acum sunt la o cursă mă pregătesc să încep cu toți aruncau câteo privire spre mine deoarece în îmbrăcăminetea asta îmi scotea ochii și formele în evidență:Lam văzut pe Teo cu tatăl lui aici dar deja eram urcată în masină miam dat părul întro parte senzual la ce macjaj aveam rimel o grămadă o linie de tuș u tot cu codiță aveam fard negru și roșu închis iar pe buze aveam un luciu roșu puternic în partea dreptă la ochii aveam o inimioară făcută cu negru și roșu . Am simțit un imbolt mam dat jos din mașină și am mers direct la Teo și lam sărutat mia răspuns timid auzim un tușit forțat și mă opresc .
B : Ooo Domnule Stalinscki ce dine să vă văd . deși mințiam șeriful nu șia dat siama deoarece este om deși a trăit printre creaturi supranaturale .
Ss: Bună Bella și mie îmi pare bine să te văd . după ce Șeriful a plecat miam folosit super viteza să ajungem acasă la mine acasă find sigură că tata a plecat împreună cu unchiul Piter mama find moartă .
B: Teo ce ar fi să ne jucăm puțin ? lam întrebat iar el mia răspuns u un sânjet fermecător de al lui .
Teo: De ce vrei să ne jucăm lupoacă albă ( nu am găsit alceva veți vedea de ce ia spus așa mai încolo ) ? un rânjet pervers de la mine .
B: Mam gândit la dea mama și tata ce zici ochii chăprui ? îl întreb cu o voce senzuală el nu mai răspunde și a început cu săruturile .
Dimineață:
Mam trezit la pieptul cuiva când mam uitat la cine era TEO și eram goi amândoi miau apărut în minte imaginile de asiară nu îmi pare rău fincă în iubesc . Lam trezit și niam îmbrăcat el întrun tricou negru și niște blugi albaștri închis eu :Înafară de geantă . Am plecat jos și bine înțeles că părul meu era acum lins și prins întrun spic lejer pe spate iar machiajul era simplu de data asta doar rimel și luciu roz . Jos erau Anto și iubitul ei tata care era nervos și Piter care era cât pe ce să sară pe Teo .
B: Înainte să ziceți ceva gândițivă că noi suntem majori iar cei doi iubiței din spatele vostu nu . am stat să zică ceva dar tata a venit spre Teo și .... Au dat mâna și la bătut pe spate la fel și Piter .
D, P : Bine ai venit în familie .! ce doar eu mă hlizeam ca o proastă la ei sau a nu și Teo era confuz .
D: Nu suntem supărați suntem chiar mândri că țiai găsit un băiat care să te rerpecte și iubească .Scuze că nu am postat așa mult timp dae am avut niște complicați și na ne mai vedem bye ☺😅😇😀