Julies synsvinkel
Jeg går hen til Pelle og spørg ham om vi ikke lige kan snakke sammen et øjeblik. han sagde jo, skal vi så ikke gå udenfor at snakke?. jeg sagde jo. da vi kom udenfor står vi og kigger lidt på hinanden indtil at Pelle spurgte hvad jeg vil snakke med ham om. det jeg vil snakke med dig om er bare om du kan li mig?. Pelle sagde at han kunne li mig meget. jeg begyndte at blive mega rød i hovedet at Pelle kunne se at jeg også kunne li ham.
Pelles synsvinkel
Julie begyndte at spørge om jeg kunne li hende og jeg svaret min ærlig mening til det. jeg kunne se hun begyndte at bliver mega rød i hovedet så viste jeg også hun kan li mig. for man bliver kun rød i hovedet hvis man er flov eller kan li nogen. jeg ved ikke om jeg skal kysse hende eller bare spørge om vi skal gå ind igen. jeg stod og kiggede på hende indtil hun spurgte om der er noget glat? nej stod bare kigger på en meget smuk pige. hun spurgte hvem er det så du står og kigger på? det er dig jeg står og kigger på smukke. hun bliver helt rød i hovedet igen.
Julies synsvinkel
Pelle stod bare kiggede indtil jeg spørg hvad der er galt? han sagde nej stod bare kiggede på en meget smuk pige. jeg blev lidt sur for jeg troede han kunne lig mig og ikke stå og kigge på andre piger. jeg spurgte hvem han stod og kigge på? han sagde at det var mig han stod og kigge på og han kaldte mig for smukke. jeg blev helt rød i hovedet igen og blev glad for han kaldte mig for smukke. jeg stod og kigge Pelle ind i øjnene, jeg kunne mærke nogen hænder i mine. han rykkede tætter på mig vi stod helt tæt på hinanden til sidst. jeg kunne mærke nogen dejlige bløde læber på mine det var som fyrværkeri inde i min mave. vi stod lidt længe og kysse indtil Mia og de andre drenge kom trak vi os fra kysset.
Mias synsvinkel
jeg stod med nogle venner fra efterskole og snakke indtil Lauritz kom og spurgte ind til hvor Julie og Pelle var henne. jeg sagde de var ude at snakke sammen. men Lauritz sagde de havde været væk i en time. vi beslutte at finde Jonas og Stefan. vi fandt dem hurtig. mig og drenge gik ud for at kigge efter Julie og Pelle. da vi åbner døren ud til ser jeg dem stå og kysse jeg synes de er vildt søde sammen. de træker sig hurtig fra hinanden da de ser os.
Julies synsvinkel
mig og mine venner er på vej indtil de andre der står og høre Citybois. men elevfesten er snart slut det synes jeg er lidt trist. jeg kommer ikke til at se de andre hverdag som jeg har været vant til i et år. så det bliver virkelig mærkeligt. til sidst synger alle bands og sanger der har været til elevfesten. de synger en virkelig en sørgelig sang som fik næsten alle til at græde for vi ikke skulle se hinanden for om lang tid. men glæder mig også til at komme hjem og slappe af med Mia og drenge. for de skal nemlig sove hjemme med mig da Laus far og min far kender hinanden. Mia og jeg går rundt og krammer og siger farvel til alle dem jeg har gået i skole med. men de sidste jeg siger farvel til er mine roomies som jeg kommer til at savne rigtig meget. efter vi havde sagt farvel til alle gik vi ud i tourbussen og kørte hjem. jeg sad med Pelle og Mia. da vi kom hjem gik vi alle i seng med det samme for klokken var 3 om natten. mig og Mia sov sammen på mit værelse og drenge sover inde i stuen.
--------------------------------------------------
håber i godt kan lig bogen:)
YOU ARE READING
sommerferien
Fanfictionhej allesammen min bog hedder sommerferie og den handler om page four. Julie er 16 år og er lige gået ud af 9 klasse på sin efterskole. hun skal til sin sidste elevfest med dem på skole. hvor page four kommer og optræder. hun kender alle undtaget P...