Capitolul 1

5 0 0
                                    


Sunt intr-un autocar în drum spre New York,numai ciudați vad,nu mă pot concentra citindu-mi cartea . Lângă mine stă o fata care ascultă rock și miroase mai rău ca un șantierist care ar lucra toată ziua pe timp de vară in soare,iar in dreapta mea este o pițipoanca care se vaită că drumul cu autocarul îi zdruncină salata de fructe de mare mâncată cu 2 ore înainte. Mai am încă 4 ore de îndurat acest iad,pe cand cel din fața mea Vorbeste cu nevastă-sa de prima lor noapte de dragoste pe care o vor face la New York .
Încerc sa mă concentrez la carte,dar nu pot din cauza mirosului de acetonă care a venit de la domnișoara "nu-mi atinge părul că-mi cad extensiile " .
E- Mă scuzi,dar ai putea sa nu-ți mai ștergi unghiile cu acetonă in autocar pentru ca unora le provoacă rău ?
- Cum de-ți permiți sa vorbești asa cu mine,nici mămicuța mea nu-mi vorbește așa.
Zise domnișoara din stânga mea trecându-si mâna prin extensii că acela nu se poate numii păr .
E: Fato,chiar nu am chef sa ma cert cu tine,te-am rugat frumos
- Pentru tine sunt "Domnișoara fato" pentru ca tu esti doar o tocilară care citește intr-un autocar,Doamne ...si tot eu-s aia nesimțită.
E- Mai bine o tocilara cu un viitor decât o proasta ca tine care e plasticată mai ceva ca o păpușă Barbie !!
   În acel moment se făcuse o liniște deplina în autobuz si până la destinație nimic nu m-a mai deranjat,nici măcar "Domnișoara fato " n-a mai scos un cuvânt,iar fata din stânga mea care asculta rock dădu-se mai încet muzica . Sunt așa mândră de mine !
Ajunsă în gară cobor scările în așteptarea unui Taxi. Aștept mai bine de 5 minute pentru acel nenorocit de taxiu,pot sa spun ca afară plouă cu găleata,iar taxiul nu ajunge,îmi este frig . După 10 minute parchează în față un taxi din care tocmai coborâse o femeia,alerg spre el,deschid portiera si mă arunc înăuntru .
Taximetristul : Domnișoara,înțeleg că plouă si că vă este frig,dar bagajele cui i le lăsați ?
E: Mă scuzați,puteți deschide vă rog portbagajul ?
După ce am băgat bagajele în portbagaj mă las împinsă pe spate de mama gravitație așezându-mă pe locul din dreapta a banchetei din spate oftând .
T: Să înțeleg ca ai avut o zi grea ?
E: Nici nu vă imaginați.
T: Draga mea,o sa fie zile si mai grele,asa că nu te lăsa domolită de aceasta .
Îmi lipesc capul de geamul taxiului și privesc cum picăturile se târăsc pe geam formând ca o cursă între ele. Gânduri:
Îmi place să-mi imaginez chestii,poate fi o calitate,dar si un defect dacă-mi imaginez anumite lucruri .
Ajunsă la anumitul "Colegiu",tot daca e un liceu cu un internat,cobor din taxiu,îi mulțumesc taximetristului că m-a adus si-l plătesc,iar după îmi pun o geantă in cap alergând cu o valiză după mine si ocolind fiecare baltă in parte . Sun la soneria ușii și-mi răspunde o doamna înaltă cu un zâmbet larg pe buze,blonda cu păr scurt,dar foarte buclat si cu ochii albaștri îmbrăcată intr-o fusta in carouri,strâmtă până la genunchi si cu-n pulover  cu anchior alb .
N: Bună ! Tu trebuie sa fii Emma nu ?
E: Da (spun eu cu zâmbetul pe buze)
N:Hai,intră te rog, bun venit la internatul nostru,eu sunt doamna Nadia Breklin,dar poți să mă strigi doar Doamna Nadia . Esti asa de plouată,ce ți s-a intămplat ?
E: Nu o mai ajuns taxiul si a trebuit să aștept in ploie (spun eu râzând )
N: Nimic nou,asa sunt taximetriștii,mai uită de comenzi .
Gânduri:
Erau mulți adolescenți pe hol,iar toti se uitau insistent la mine,mă simțeam stânjenită.
N: Hai să te duc în camera ta .
Erau o grămadă de etaje,multe scări si foarte multe coridoare,dacă mă uitam în sus amețeam.
Ajunse la camera mea îmi îmâneaza o cheie si mă lasă sa mă descurc singură.
N: Am uitat să-ți spun,dar fiecare elev/ă are un coleg/ă de cameră. Dacă e ceva știi unde ma găsești.
Gânduri :
Perfect...cine știe cu ce ciudată stau .
Cineva îmi pune mâna pe umărul drept și-mi spune :
M :Stai liniștită ca nu stai cu o ciudată-n cameră sau singura ciudată de aici o să fii tu. Asa ca ai face bine sa te dai din fața ușii ca să nu stăm pe lângă
E:Aa,scuză-mă
M: Apropo,sunt Melinda,dar mulți îmi spun "Afrodita "
E: Eu-s Em..
Nici nu termin să-mi spun numele ca adaugă Melinda .
M: Emma,stiu,cu toții știm
E: de unde ?
M:Înainte să se mute un elev nou în cămin,colega sau colegul lui sau ei de camera afla câte ceva despre el ca să nu existe neînțelegeri .
E: Ce mișto ..
M: Stiu !
Intru cu pași mărunți în cameră și mă uit confuză la paturi
E: Care-i patul meu ?
M: Ăla din dreapta ochilor tăi .
Îmi pun bagajul pe pat si încep sa despachetez,iar după mă întind în pat cu o lene de a mă duce sa fac un duș si ațipesc până dimineață.

————————————————————
Aceasta este colega de camera a Emmei,Melinda sau zisa Afrodita .

Dacă vreți să mai apară si capitolul 2 din "About Emma" lăsați un comentariu cu niște idei ce ați dori să se întâmple pe parcurs,iar eu sa mă inspir din acestea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dacă vreți să mai apară si capitolul 2 din "About Emma" lăsați un comentariu cu niște idei ce ați dori să se întâmple pe parcurs,iar eu sa mă inspir din acestea. ❤

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 10, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

About Emma Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum