Copiilele astea de 8-9-10-12-13 ani sunt foarte amuzante.
După ce i-am spus câteva schesti uneia. Ea mi-a șterg com-ul fiindă tot ce putea să facă în situația acea era să mă înjure.
Foarte umilitor dacă aș putea spune.
Iar com-ul a fost acesta:"Salut. Am văzut multe chesti amuzante pe acest cont. Dar nu amuzante în felul bun. Și în felul în care o copilă de doar 13 ani se crede mare zeiță pe Pămând. La cum erau ultimele tale conturi de wattpad fiincă ai avut mai mult de 2 conturi. Aveai mai multe greșeli gramaticale decât un alfabet. Degeaba zici că stai în Whashington. Engleza ta este de baltă. Și mă faci să râd atunci când te văd că te iei de o copilă de maxim 9 ani. Sigur o să mă iei și pe mine cu pretextul acesta. Dar asta este treaba mea. Dacă nu îți convine, nu mai fi așa penibilă și trezește-te la realitate! Te crezi emo și de toate. Dar nu este așa. Și sigur după ce vei vedea acest mesaj vei începe să mă înjuri. Dar în modul acesta te faci mai rău de râs.
Eu îți zic doar atât. Lasă-te de wattpad. Fără copiii ca tine ar fi wattpad-ul un loc mai bun.
La revedere."Spuneți că nu am avut dreptatea.
Copiii acestia strică wattpad-ul îngrozitor de mult.
Tot ce încerc să fac eu e să îi opresc.Oricum, atât pentru acest capitol acum la revedere.