"Dobře, Crystal, prosím tě, to zvládneš, jen se vracíš,kvůli bráškovi" usmála jsem se na sebe do zrcadla "Cryssie?" protočila jsem oči nad tátovou dětskou přezdívkou "Tati?" zasmála jsem se a skočila na něj "Bože" usmál se "Ty víš, že tě nechci pustit, ale když chceš, tak aspoň pozdravuj tu partu tam" mrkl a já přikývla "Vezmi kufry a přijď k autu" dal mi pusu na čelo a seběhl po schodech. Otočila jsem se a došla si pro kufry, naposled jsem se usmála do zrcadla a podívala se na fotku zastrčenou za rámem zrcadla a usmála se "Byla by si ráda, já vím" skousla jsem si ret. Otočila jsem se ke dveřím a vyšla vpřed, zavřela za sebou a usmála se 'Už jedu Beacon Hills' řekla jsem si v duchu a vydala se k autu.
BEACON HILLS
"Tati, já myslela že mě hodíš domů, ne sem" odfrkla jsem si, když táta zastavil před Beacon Hillskou střední školou "Zlatíčko, tak moc jsi chtěla vyjet brzo, a ono je jen 12 hodin, na hodinu a půl si tam skoč, hodím ti domů věci a zůstanu tam než se vrátíš, papa" otevřel mi dveře a já nemohla protestovat "Tu máš!" hodil po mě brašnu zamával mi a odjel. Otec roku prosím pěkně. Došla jsem ke vchodu do školy a otevřela, vešla jsem, asi byla zrovna hodina protože nikde nikdo. Popošla jsem k ředitelně a slušně zaklepala "Dále" ozvalo se a já směle vešla "Slečno McCallová! Tak rád vás vidím zpátky" usmál se ředitel a uvelebil se v křesle "Tak jsme vás nějak minulý rok ztratili" smutně se usmál "Jsem zpátky no" zasmála se a sedla si pěkně do židle naproti němu "Tak tu máš rozvrh, jdeš teď do druháku, to tam zvládneš, bratra by jsi možná na nějaké hodině mohla potkat, ale to vše vyřídíme zítra" zasmál se "Doprovodím vás do třídy" usmál se a podíval se na rozvrh mé nové třídy "Zrovna mají tělocvik s třídou tvého bratra" usmál se a otevřel mi dveře "Děkuji" usmála jsem se a vyšla, počkala jsem až ředitel půjde přede mnou abych mohla následovat. Došli jsme až k hřišti, kde coach udělal ticho svým křikem "Crystal!" zařval Scott na celé hřiště, hned jak jsem ho viděla jak se za mnou chce rozběhnout, jsem ho předběhla, pustila na zem tašku a běžela k němu, jak nejrychleji jsem mohla a pevně ho objala "Scottie" zamrmlala jsem mu do trika a po pár minutách jsem se odtáhla "Bože" usmál se a dal mi pusu na čelo "Si zpátky" šeptal mi a já se jen usmívala "Jsem" zasmála jsem se a zakřenila. "Druháci, vaše nová spolužačka, slečna McCallová" usmál se ředitel a odešel. "Tak moc jsi mi chyběla" usmál se Scott "Ty mě taky Scottie" zakřenila jsem se "Nikdy jsi nám neřekl, že máš sestru" řekli sborově tři kluci, kterých jsem se trochu lekla "Tak už to víte no" zasmál se Scott "Liame, Masone, Corey toto je moje sestra Crystal" usmál se a já jim natáhla ruku. Blonďáček s modrýma očima ji přijal a usmál se "Liam" pustila jsem ho a usmála se, kluk tmavší pleti se usmál a též mi potřásl rukou "Mason" kývla jsem a poslední brunet mi lehce podal ruku a culil se "Corey" usmál se a já na oplátku také. Najednou se na celé hřiště ozval mocný a hlasitý křik, vlkodlaci, jakožto Scott a Liam také, soudím podle toho, že křik banshee vlkodlaci slyší o několikrát hlasitěji "Lydie" řekla jsem a Scott jen kývl na Liama. Já se rozběhla, v běhu popadla tašku, která mi ležela na zemi a rozběhla se do klučičích šaten, odkud křik vycházel. Slyšela jsem za sebou kroky, tak jsem předpokládala že kluci běží taky. Otevřela jsem dveře a viděla Lydii sedět na zemi a křičet, kluci mě doběhli a zůstali ve dveřích, protože já jsem vyšla pár kroků vpřed "Lydie!" zakřičela jsem skoro stejně nahlas jako ona, nejsem banshee ale křik mám opravdu výrazný, ale popravdě křiku banshee se nerovná "Crystal" zamumlal hlas mě moc známý, ale ne Lydiin, pootočila jsem hlavu a viděla Stilese, jak leží na zemi s ušima od krve "Stilesi" šeptla jsem, pohotově vstal a pevně mě objal "Crystal" vydechl mi do vlasů zatímco mě mačkal. "Co se děje?" přerušil naši krásnou chvíli, malinký, slabounký hlásek Lydie, hned jsem k ní doběhla a chytla ji za ruku "Už nic Lyd, už jsem zpátky" pousmála jsem se na ni, na to si mě Lydie hned vtáhla do objetí.
_______
Tak snad se líbí, první díly budou takové nudnější, však víte, a pak se to rozjede, chtěla bych upozornit na to že toto nebude přesně podle seriálu, bude to mnou domyšlené♥
ČTEŠ
Sister of the True Alpha
FanfictionParta z Beacon Hills,měla od začátku ještě jednoho člena smečky, Scottovu sestru, Hope, která se po smrti Allison Argent, vytratila z města, a vrací se po pár měsících, kdy jí chybí bratr a hlavně Stiles, a celé kouzlo Beacon Hills.. cover by- @G...