Kako se vjencanje blizilo bila sam nervoznija, morali smo tonu toga kupit. Ono sto me najvise izludjivalo je bilo pronaci vjencanicu. Hocu li naci onu pravu?
Bojala sam se da ce se nesto dogoditi pred oltarom, da cu se onesvjestit ili jos gore da ce Jax promjenit misljenje.
Jax: Ria? Jesi okej? Izgledas nervozno.
Ria: Ha? A da sve je okejj.
Jax: Oke ako ti tako kazes.
Ne nisam dobro, bojim se, mislim na najgore iako sam uvijek pozitivna osoba.
Jax' POV
Jax: Gospodjo Novski, je li Ria okej?
Mama: Ma sigurno je nervozna prije vjencanja.
Jax: Samo se nadam da nece promjenit misljenje!
Mama: Ma necee! Idem malo razgovarat s njom.
Ria' POV
Mama: Jesi okej?
Ria: Amm... moram razgovarat s tobom. Radi se o vjencanju
Mama: Neces valjda promjenit misljenje?
Ria: Neee mama, volim ga, samo se bojim da ce on promjenit misljenje, a i malo sam nervozna.
Mama: Ria to ti je normalno. I ja sam bila nervozna.
Ria: valjda si u pravu.
Mama je otisla, ali ja sam i dalje bila nervozna, to je normalno, ali ipak...
Jax's POV
Vidim gospodju Novski kako izlazi iz Riine sobe, pitam se o cemu su razgovarale.
Jax: Sto je bilo?
Mama: Malo je nervozna sto je cisto normalno, bez brige nece se predomislit, ona se boji da ces se ti predomislit.
Jax: Nek se ne brine, necu.
Ria's POV
Cujem mamu i Jaxa kako pricaju o vjencanju, cula sam i ulazna vrata sto je znacilo da se tata vratio doma. Cujem Evie u prizemlju, zasto je ona dosla? Ma nema veze ionako imam pitanje za nju, cujem kako se Evie penje po stepenicama.
Evie: Hejj Ria, jesi unutra?
Ria: Jesaam!
Evie: Ulaziim. Hejjjj!
Ria: Ajmee nismo se dugo vidle.
Evie: Da znam, ajme trudna sii. I vidim li ja to prsten na tvojoj ruci?
Ria: Da hahah, imam pitanje?
Evie: Pitaj.
Ria: Zelis li mi bit kuma, i pomoc mi u biranju vjencanice. I u slanju pozivnica, i biranju svega ostalo?
Evie: Jos i pitas, ovo mi je najbolji dan u zivotuu. Kad biramo vjencanicu ?
Ria: Za 15 minuta idemo.
Spremale smo se za shopping, ja sam obukla ovo 👇
Krenule smo prema ducanu s vjencanicama.
Bilo ih je toliko puno, a ja sam odlucila jednu (koju cete vidjet na dan vjencanja)
Odmah smo odlucile buket👇
Tortu👇
Stikle👇
I Dekoraciju👇
Bila smo umorne od toliko biranja, pa smo se vratile kuci, mojoj mami smo pokazale sve sto smo kupile i bila je sretna.
------------------------------
Nadam se da vam se svidjelo!
Nastavite citati.
Vote
Sekaa_l❤
ESTÁS LEYENDO
Born To Be Spy
Novela JuvenilOva prica govori o djevojci koja ima 17 godina i zove se Ria, Ria nije kao sve ostale djevojke, ona je spijun. Naravno cijela njena obitelj su spijuni. Brat, mama, tata i ona. Zaljubila se u jednog decka s kojim ne smije biti. Decko se zove Jax i i...