Název: Po zuřivosti (After the Fury)
Fandom: Vampire Diaries
Pairing: Damon X Stefan
Žánr: Sourozenecký incest, romantické
Shrnutí: Po událostech v kryptě je Damon velice slabý a Stefan drží svůj slib, že se o něj bude starat.
"Pojď," řekl Stefan tiše a vložil prsten do jeho kapsy. "Pojďme někam, kde si můžeme odpočinout". Rukou objal svého bratra kolem ramen, aby mu pomohl vstát. Vzal ho do náručí a pak ho na chvíli jen tak držel.
***
Pro Damona byl pohyb obtížný. Měl zpola mrtvá ramena a slabé nohy, na kterých nemohl skoro ani stát. Pro oba z nich to bylo vyčerpávající. Jejich další kroky je zavedly k východu z krypty, k šedému oparu jenž prosakoval skrz otevřené hrobky v troskách kostela nad kryptou. Damon mohl sotva pomoci Stefanovi, aby ho dostal ven. Jakmile se přibližovali k žebříku vedoucí na náměstí v bledém světle, Stefan věděl, že není žádný způsob, jak by mohl svého bratra dostat ven z krypty. Damon se cítil tak těžký v jeho náručí, ale zároveň tak zranitelný. Tak slabý. Stefan téměř ztratil bratra. To by bylo víc, než by dokázal unést. Dnes bylo smrti až dost.
"Omlou-". Damon zavrtěl hlavou, nechtěl slyšet co se snaží říct. "Jestli to řekneš ještě jednou, budu ti musel ublížit, bratříčku". Damonův hluboký hlas, obvykle sametový a nebezpečný, byl slabý a na konci věty, jako by už jen vykašlával slova kvůli vyprahlému hrdlu. Jeho dech byl chraplavý, dokonce ještě horší teď, když stojí ve vzpřímené poloze. Nejspíš má několik zlomených žeber.
Stefan se přikrčil a položil Damona na tvrdou zem krypty, opatrně, jako nějaké novorozené dítě ke spánku. Damon zamručel a pokusil se posadit. Ztěžka se opřel o Stefanovu hruď. Snažil se něco říct, ale jeho rty se zkřivily a tělo se zmítalo s kašlem a ochromující bolestí, která následovala. Damon ztratil hodně krve, ještě více než mu Stefan mohl poskytnout. I přes to, že Damon byl daleko silnější než on, tak se bude dlouho zotavovat z rozsahu jeho zranění. S každým dechem mohl Stefan vidět živé maso na jeho rameni, pulsující šlachy a obšas se mu naskytl jen letmý pohled na skrývající se kost. Damon se potřebuje nakrmit a to co nejdříve. Stefan měl jednu ruku omotanou kolem jeho boků, kterou držel Damona vzpřímeně. Zatímco tou druhou měl zapřenou o jeho dolní část hrudníku, kvůli stabilitě. Nedokázal teď nad ničím přemýšlet. Trochu povolil sevření a přisunul si Damona blíže k sobě, téměř ho kolébal na své hrudi. Jemně, přitiskl ruku k jeho tváři a naznačil mu, aby si opřel hlavu o jeho rameno. Chtěl, aby si alespoň odpočinul.
"Co je?" zachrapěl Damon, jeho rty se sotva pohybovaly. Znělo to spíše, jako bolestné zasténaní než otázka. Stefan nic neříkal, jen tiskl Damonovu hlavu blíž, až mohl cítit, jak mu jeho bratr ztěžka dýchá na krk. Damon se snažil vytáhnout z jeho sevření, ale tentokrát byl Stefan silnější.
"Nemohu tě odsud odnést" promluvil tichým hlasem, jako by ho někdo mohl slyšet. Odvrátil tvář a odhalil o trochu více hrdlo pro svého bratra. "Jen do toho".
Damon jednu ruku, jedinou kterou mohl použít, přitiskl ke Stefanovi hrudi a dlouhé prsty lehce zaryl do jeho kůže. Snažil se přisunout ještě blíž, ale neměl dost síly, aby tak učinil. Měkké rty se dotkly Stefanova hrdla. Na dotek se třásl. Stefanovi se znovu vybavila ta vzpomínka, pocit, když si poprvé vzal jeho krev. Jak tyto kruté rty pohmoždily jeho kůži a zuby jenž se mu zakously do žíly. Kolik bolesti, strachu a vzteku cítil, když se mu zarýval hlouběji do hrdla. Stefan cítil ten stejný strach, když se Damon přiblížil k jeho krví pokrytému krk. Otřel se jimi o napůl zaschlou krev, kterou měl potřísněné celé hrdlo. Bude to tentokrát cítit stejně, ikdyž byl ochoten?
ČTEŠ
Vampire Diaries fanfiction |Cz|
FanfictionZejména překládané fanfiction s Vampire Diaries tématikou :) Upozorňuji, že hlavními postavami budou většinou dva muži :3 A v některých se objeví i 13+. By Ange