Název: Ostnatý drát (Barbed wire)
Fandom: Vampire Diaries
Pairing: Damon X Stefan
Žánr: Sourozenecký incest, 13+Shrnutí: Damon a Stefan hrají hru - někdy je těžké určit, kdo bude pánem a kdo otrokem.
Damon měl zavřené oči. Přesně tak se mu to líbilo. Jeho smysly tak byly ostřejší, každý dotek byl pro něj překvapením. Opřel se a vnímal jen, jak mu Stefan přejíždí ostnatým drátem po kůži. S každým pohybem - sténal, chvěl se a hlasitě dýchal. Malé ostny se mu zarývaly do pokožky, drát mu okamžitě vytvářel malé podlitiny na místě, odkud ho vytáhl. Znovu ho hluboko zabořil a táhl po celé délce jeho zad, dokud se kovové ostny nezaryly až do jeho svalů. Upíří tělo se snažilo hojit rány kolem onoho kovu. Ostří nože pomalu sjíždělo od jeho lopatek níže, což mu způsobovalo štiplavou, pichlavou bolest. Mezi lopatkami měl dřevěné skřipce na kterých byl připevněný. Dlouhé třísky měl zaryté pod kůži na zádech, ramenech i na zadku. Byly to nepatrné úlomky z dubového dřeva, což bolí ještě víc než kombinace všemožných kovů.
"Myslel jsem, že použiju jen ostnatý drát, ale zjevně jsem našel mnohem lepší způsob, jak ti ublížit..". Stefanův hlas byl tichý a krutý - Damon ho stěží poznal. Z jeho úst vyšlo hluboké předení, když mu Stefan sjížděl svýma horkýma rukama po páteři. Boky se pokusil odtáhnout od ostnatého drátu a Stefan mu za to způsobil několik dlouhých škrábanců na břiše a stehnech. Damon zakňučel, žalostné sténání se rozlehlo po místnosti.
Stefanovy ruce pevně svíraly jeho boky a dlouhé prsty zarýval do jeho kůže, kde se pak Damonovi vytvářely další podlitiny. Damon se raději neopovážil udělat další pohyb. "Víš, co tím myslím?" zavrčel Stefan tiše. Jeho dech byl teplý oproti krvi, která právě stékala do Damonova žaludku - to bylo po dlouhé době, co ho nechal, aby se napil. Tedy spíše mu dal jen ochutnat. Stefan mezitím dravě slíznul krev, která stékala v blízkosti Damonova pupíku. Rukou zabloudil o něco níž k jeho kyčelním kostem, kolem kterých mu znovu obtočil ostnatý drát. Byl ostrý, ale ne dostatečně, takže mu dalo trochu námahy, aby ho zaryl až do jeho svalů. Ale ani to Stefanovi nestačilo. Nepřestal dokud se drát neocitl v jedné rovině s bratrovou kůží.
"Musíš se naučit poslouchat svého malého bratra, když si řekne aby jsi se nehýbal". Damon jen přikývl, pokusil se znovu získat kontrolu nad svým tělem. Damonovo tělo teď bylo nehybné, jako socha. Jeho svaly byly napjaté, ale vyčerpané. Kůži měl zjizvenou a ledově chladnou. Jak dlouho už tahle hra trvá? Dva týdny? Měsíc?
"Dobře" řekl Stefan. Hlavu měl někde ve výšce Damonova břicha. Jeho rty byly kluzké a potřísněné krví. "A teď.. jsi připravený přijmout svůj trest?".
Damon si olízl suché, popraskané rty. "Ano" Jeho hlas se ke konci slova zlomil. Stefan se přemístil o něco níž tak, že cítil jeho dech na své bolestivě tvrdé erekci. "Udělej to" řekl a jeho hlas náhle zesílil v návalu touhy. Stefanova ruka lehce hladila celou délku jeho penisu. Stačilo jen trochu, aby ho zbavil toho utrpení. To byl jeho záměr, ruku stáhl zpět k tělu.
Damon otevřel oči a podíval se dolů. Stefan na něj zíral svýma briliantově zelenýma očima. Damonova hruď byla posetá červenými čarami, které vyčnívaly na jeho bledé kůži. Mladší muž vstal, naklonil hlavu trochu dolu a podíval se na Damona skrz řasy. Stefan měl na krku připevněný železný límec s dlouhým vodítkem, které měl volně přehozené přes jedno rameno. Damon ho chytl a prudce si ho k sobě přitáhl.
"Pokračuj!" přikázal Damon, jeho hlas byl chladný. "Hned, bratříčku".
"Ano, pane" řekl Stefan, jeho hlas byl náhle měkký. Pak Damon zavrčel a uchopil nůž.
ČTEŠ
Vampire Diaries fanfiction |Cz|
FanfictionZejména překládané fanfiction s Vampire Diaries tématikou :) Upozorňuji, že hlavními postavami budou většinou dva muži :3 A v některých se objeví i 13+. By Ange