Kayıp

19 0 0
                                    

Ben guren. Biliyorsunuz ki en son babam kore ye taşınma kararı almıştı ve biz tam uçağa binmeden önce beni ile aramızda birşeyler olmuştu ve bundan sonra onlar olmadan hayatımın nasıl geçeceğini bilmiyorum.

                 ✈️Uçağın içinde✈️

By nash_ Hadi ama guren asma suratını.

Guren_ Bu seferki arkadaşlarım farklıydı baba..

By nash_ Merak etme. Burada da kesin onlar gibi arkadaşların olur.

Guren_ Hah. Sanmıyorum.

Uçak birden sallanmaya başlar.

Guren_ Baba ne oluyor.

By nash_ Tirbulanstır guren. Korkma.

Hostes_ Olamaz çarpıyoruz. (ve burda da düşerken yaralanmamız için söylenen konuşmadan yapıyor adını bilmiyom)

Ve uçakta bir tane paraşüt kalmıştır. Herkesin düşünce kurtulma şansı%1dir. Ve uçakta çocuk olarak sadece guren olduğu için ona paraşütü verirler.

Guren_ Baba ben sensiz yapamam. Sende gel.

By nash_ Guren atladık tan biraz sonra bu düğmeye basaca-

Guren_ Baba sensiz atlamıyorum.

By nash_ Senin kurtulman lazım aşağı indikten sonra telefonu nu kullanmayı çalış. Eğer olmuyorsa da yakında bir ev bulmaya çalış.

Guren_ Seni seviyorum baba.

By nash_ Bende seni guren.

Ve guren atlar aşağı düşerken paraşütü açar. Ve aşağı yavaşça düşerken uçağın yere çakılıp patladığını görür ve ağlamaya başlar. Yere inince:

Guren_ He.hemen telefondan jandarmayı aramalıyım. Ihhhh telefon çekmiyor. Tamam o zaman şuraya doğru ilerleyim.

    Bu sırada by white ın dükkanında

Ceylan_ Acaba güney kore ye varmışlar mıdır.

Toxsa _ Bence hala uçakta dırlar.

İçeri Beni dalar.

Gen_ Ne oldu Beni soluk soluğa kalmışsın.

Beni_ Ço. çocuklar(ağlamaya başlar)😭

Chooki_Beni ne oldu!!!

Beni_ Uçak düşmüş.

Gen_ Beni hangi uçak açık konuş

Beni_ Gurenlerin bindiği uçak düşmüş😭😭

DİĞERLERİ_ NEEEE!!!!!

By White_ Beni sen ne diyorsun?!

Birden beninin telefonu çalar ve içinden bir oh çeker.Ceylan beninin yanına koşar ve onu sallamaya başlar.

Ceylan_ Ne olduğunu bize hemen anlat!

Beni_ Tamam Ceylan. Sakin ol. Ben ayran  miyim beni sallıyorsun.

Gen_ Beni söyle hadi.

Beni_ Çocuklar ben evde iken bana bir telefon geldi telefonda 41 numaralı uçağın yere düşüp patladığı haberi geldi. Ama sonra

Chooki_ Ama sonra nee

Beni_ Guren uçakta değilmiş. Sadece bir paraşüt varmış onu da gurene vermişler.ama

Herkez oh çeker ve mutlu olur ama sonra beninin ama dediğini hatırlarlar.

Beni_ Ama By nash uçaktaymış ve guren nin nereye indiği bilinmiyor.

By White_ En azından gureni bulmak için bir şansımız var.

Ceylan_ inanamıyorum. Guren yaşıyor ama by nash öldü😫.

O sırada guren bir sitenin oraya düşer. Ve tahmin edin guren nereye düşmüştür. Tabiki TÜRKİYE YE. Ve gölcüğe ve bizim oturduğmuz yere artık (hikaye ye ben giriyorum.😎 Ben diye kendimden bahsediyorum)

Guren_ Burası ne Kore ye ne de Japonya ya benziyor

Guren_ Aaa bir kız. Şey bakar mısın. Burası neresi acaba?

Ben_Se. sen

Guren_ Anlmadım.

Ben_ Sen gurensin. Hani şu tenkai şovalyelerin deki.

Guren_ Sen bunu nereden biliyorsun?!

Ben_ Nerden biliyorum hadi gelde göstereyim.

Guren_ Nereye

Ben_ Nereye olacak evime.

Guren_ Neden?!

Ben_ Yanlış anlama sana internetten bir şey göstereceğim o yüzden.

Guren_ İyi tamam bari.

Eve gireriz. Ve sonra hemen telefonumdan google a "tenkai knights guren" yazarım ve guren çıkan şeye şok olur

 Ve sonra hemen telefonumdan google a "tenkai knights guren" yazarım ve guren çıkan şeye şok olur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Guren_ Bu bu benimmm.

Ben_ evet sensin. Siz bir çizgi filmsiniz.

Guren_ Sana sana inanmıyorum.

Ona bu bölümü izlettim veGuren artık bana inanmış oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ona bu bölümü izlettim veGuren artık bana inanmış oldu. Sonra bana olayı anlattı. Onun telefonunu kullanmaya çalıştık ama telefonu birden yok oldu.  Sonra bunun neden olduğu  aklıma geldi. Biz şu an 2017 de yiz ama onlar çizgi filmde 2037 deler yani uçaktan paraşütle atlarken zamanda geçmişe gitmiş oldu. Ve o yüzden de diğer arkadaşlarına ulaşamadık.

Ben_ Guren  by White ın numarası aklında mı.

Guren_ yok ama neden sordum ayrıca by white arayamayız ki zaten.

Ben_ Hayır arayabilirdik çünkü by white hesaplamalarıma  göre şu an 20 yaşında. Çünkü çizgi filmdeyken 40 yaşındaydı.

Guren_ Tamam. Peki onun numarasını nasıl bulcaz. Ve ayrıca burası neresi.

Ben_ TÜRKİYE ye hoşgeldin guren. 😏

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 06, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MACERA YENİDEN BAŞLIYOR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin