Believe in dreams

39 0 0
                                    

Zovem se Ella. Imam 21 godinu i imam decka Justina.Naravno tu je i moj frend Kyle.To je sve sto trebate znati o meni.Danas je moj dan.Idem na tulum sa frendicama.Bit ce vecina mojih prijatelja.Inace jako volim tulume.Tu ce biti i moj frend i decko.To ce bit malo komplicirano.A saznat cete zasto.

18:00

Nazvala sam Jessicu na mob.

Ja: Malena...Ella je,htjela sam ti javit da dolazim na tulum.

Jessica: Heii...super,jedva cekam.

Obukla sam svoju kratku crnu haljinu bez naramenica.Uzela sam tus i maskaru i nasminkala se.Zatim sam krenula na tulum.Na vratima me cekao Justin.Poljubila sam ga.Zaista mi je nedostajao.

Ja:Ljubavi...di je Kyle?

Justin:Ne znam..otisao je do wc-a valjda.

ja: idem se pozdraviti sa drugima.

Otisla sam ispred wc-a da vidim kylea.

Kyle:Hej..ljepotice

Ja:moramo razgovarati

Kyle: oke idemo gore do sobe.

Pocela sam se tresti.Sjeli smo na krevet.Odmakla sam se jer nisam htjela biti blizu njega.

Ja:Ja...sam.....uh kako da ti ovo kazem

Kyle:Sto se dogodilo?

Ja: Gle..svidjas mi se :/

Kyle je se dignuo sa kreveta.I onda je izletio iz sobe.Izasla sam dole i jedino sto sam mogla je glumiti da je sve u redu.Prisla sam Justinu u zagrljaj.Cjelu vecer smo se zabavljaji i plesali.Kyle je otisao kuci.Jessic je bila nesto posumnjala.Svaki cas ispitivala sta je snjim.Mislim da sam prekinila prijateljstvo sa Kylom.

ISPRICAVAM SE ZATO STO JE KRATKO :(

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 28, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Believe in dreamsWhere stories live. Discover now