Chanyeol pov.
Dneska nastoupím na novou školu. Ano úplně se na to těším. Tolik ironie v jedné větě, wau! Nastupuji na školu SOPA, kde budu studovat hudbu. Sice nastupuji v druhém ročníku, ale co už. Poslušně čekám až si moje mamka usmyslí vyjít z toho blbého baráku a odvést mě. Sedl jsem si na místo spolujezdce a těšil se až tam budeme.
Neberte, že se tam netěším právě opak, jen kdo by byl milý takhle po ránu? (No já určitě ne! 😂 Já nejsem milá ani, když mám dobrou náladu. 😂😂) Strašně se těším, miluji seznamování s novými lidmi a rád se se všemi přátelím! Jsem vlastně takové sluníčko.
Dojeli jsme ke škole, kde jsem se s mamkou rozloučil, protože musela jet do práce. Došel jsem dovnitř a rozhlédl se. Všude to bylo přecpáno lidmi, kteří se snažili nějak projít. Opatrně jsem se prodíral tou tlačenicí až k ředitelně. Tam jsem dostal všechny pokyny a učebnice i s učivem, které zatím probrali. Ředitel mě zavedl k mojí třídě, kde už čekala moje třídní učitelka.
Vešli jsme do třídy a všechny oči přítomných se upnuli na mě. Nevadilo mi to jsem na to zvyklý. Přece jen já nejsem zrovna přehlédnutelný se svými 185 centimetry. Klasicky jsem se představil a usadil vedle nějakého kluka, který vypadal, že tam ani není.
Timeskip
Škola už končí a já se úspěšně seznámil a skamarádil se všemi z mojí třídy. Je tam celkem dost fajn lidí a bohužel i takový s kterými se moc bavit nebude teda. Jediný, kdo mi vrtá hlavou je tem kluk s kterým sedím. Prý se jmenuje Jeon Jungkook, moc prý nemluví a s nikým se nebaví ale, když jde o zpěv je prý nejlepší. Celkem rád bych se s ním bavil akorát vždycky, když se snažím na něj promluvit jen se na mě koukne a odejde. 😑 To jsem fakt nečekal jako.
Došel jsem domů a najedl se. V pokoji jsem se koukl na všechno učivo, co probrali. Jen jsem to tak proletěl abych věděl o co jde. Chvíli jsem se koukal na MV a nějaké videa a potom hrál na kytaru. Ale jediné na co jsem dokázal myslet je Jungkook. 'Proč je takový? Proč se s nikým nebaví, když je tak populární?' Takové otázky mi kolovali hlavou. Nakonec jsem popadl notebook a začal ho hledat na sociálních sítích. Našel jsem jeho facebook a instagram. Všechno jsem to prošel a olikeoval (olajkoval) některé jeho fotky. Přidal jsem si ho a čekal až mi to příjme. Mezi tím jsem poklepával rukou o koleno a tupě zíral do zdi. 'Chci být ten, který zničí jeho masku! Chci být ten s kterým se bude bavit. Jak asi vypadá. když se usmívá?' Musel jsem se pousmát nad jakými blbostmi to přemýšlím. "No ale je krásný!" Uchechtl jsem se. Příchozí oznámení ně vyrušilo z rozplývání se nad jeho tvářičkou. Usmál jsem se, když se mi ukazovalo, že mi žádost přijal. Neváhal jsem a hned jsem mu napsal.
CY: Ahoj
JK: Proč si mě chceš přidat?
CY: Nemůžu snad? Chci se s tebou kamarádit!
A taky možná něco víc! Ne, fuj je to Chanyeole!JK: Ale já nechci...
CY: Ale noták...
JK: Hm... fajn 😑
CY: Yeees! Takže řekneš mi něco o sobě? Nebo mám začít já?
JK: Začni...
CY: Takže jmenuji se Park Chanyeol. Je mi 17 a rád hraju na piano, kytaru, bicí taky rád zpívám a rapuju. Rád taky posiluju a jím. 😂😂 Miluji spánek a konverzaci s lidma. Nesnáším namyšlené lidi a nudu. Nemám žádně extra koníčky. 😂😂 EEhm... dál nevím, můžeš se mě potom klidně na něco zeptat ale teď si na řadě ty! 😁
JK: No ták, myslím, že ti toho o mně řekli dost.
CY: To je pravda, ale nevím, co z toho je pravda.... takže mluv!!
JK: No fajn. Rád zpívám a tančím. Jdou mi celkem sporty a nenávidím lidi a jejich společnost. Přijde mi to otravně. 😑 To je asi tam vše.
CY: Moc ses teda nerozepsal. 😑😑 Ale to nevadí, já už tě rozkecám. 😂
................... (Timeskip)
CY: Proč se se mnou nebavíš i ve škole?
JK: Přijde mi to zbytečné a otravné.
CY: Proč??!! Já myslel, že se z nás už staly kamarádi!
JK: To jo pustil jsem si tě k tělu a rád si s tebou píšu ale ve skutečnosti to takové být nemusí. Lidi se často chovají jinak ve zprávách než ve skutečnosti a o tom to celé je.
CY: Ale já si na nic ve zprávách nehraju a můžu ti to jednoduše dokázat.
JK: Jak?
CY: Pojď se mnou ven a dokážu ti to.
JK: Nechci...
CY: Co??
JK: Nechci jít s tebou ven!
CY: Ale já ti chci dokázat, že nejsem jako ostatní...
Zobrazeno
CY: Prosím...
JK: Fajn. Zítra v parku u školy.
CY: 😀 Děkuju tak ve 3?
JK: Ok
CY: Těším se.
Zobrazeno
__________________________________________________
Tak první kapitola na světě!!!
Tohle je vlastně příběh na přání takže doufám, že se bude líbit! 😂
Jinak plánuji ještě Namjin příběh ale nevím, kdy ho napíšu. ☺😕
Nemám zrovna moc času na něco jiného než se učit na písemky, takže si važte, že jsem vůbec něco napsala. :😃
Mína
(Moooc se mi ta písnička líbí!!! ❤)
ČTEŠ
Love struck |Park Chanyeol & Jeon Jungkook|✔
FanfictionYou have to leave a surprise! On request ...