Niall pov.
Het licht dat door de ramen komt maakt me wakker. Ik draai me om en daar ligt ze. Mijn meisje, al 4 jaar zijn we samen en ik ben nog elke dag super gelukkig met haar. Vandaag wordt een speciale dag voor mij, maar vooral voor haar, alleen weet ze dat nog niet.
Ik kijk [y/n] even aan en geef haar dan een kus op haar voorhoofd. Ze kreunt zachtjes, terwijl ze wakker wordt. "Goedemorgen." Zegt ze. Ik glimlach en stap vervolgens uit bed. Ik kleed me om en [y/n] doet hetzelfde.[y/n] en ik zijn samen aan het ontbijten en dan zegt ze dat ze moet werken. Ze staat op en geeft me een kus. "Tot straks schat." "Tot straks!" Zeg ik terug. Een paar seconden later hoor ik de deur dichtslaan en een auto starten. Dit is het moment waar ik de hele ochtend op heb zitten wachten. Ik ruim de tafel af en zorg dat alles er netjes uitziet. Beneden leg ik waxinelichtjes neer in de vorm van een groot hart.
Vervolgens loop ik naar boven, leg rozenblaadjes op het bed en zet ook hier een paar kaarsjes neer. Als ook boven alles naar mijn zin is, stap ik de auto in op weg naar de juwelier waar ik 3 dagen geleden een prachtige ring heb besteld.
"Goedemiddag." Zeg ik als ik de winkel binnenstap. "Hallo, kan ik u helpen?" Vraagt de medewerkster vriendelijk. "Ja, ik heb 3 dagen geleden een verlovingsring besteld." De vrouw knikt en loopt naar achteren. Eventjes later komt ze terug met een mooi doosje. "Deze?" Vraagt ze terwijl ze het doosje opent. Een prachtige, zilverkleurige ring met een subtiele diamant komt tevoorschijn. "Ja dat is hem, echt mooi." Zeg ik met een grote glimlach op mijn gezicht. Ik reken de ring af en ga vervolgens weer naar huis.
Thuis ga ik douchen en zorgen dat ik er tip top uitzie. Ik trek mijn mooiste pak aan en mijn netste schoenen. Daarna is het wachten geblazen tot [y/n] thuiskomt.
[y/n] pov.
Na een drukke dag op het werk stap ik mijn auto in op weg naar huis. 10 minuutjes later rijd ik mijn straat in. Het is al wat donker en de gordijnen zijn al dicht. Ik doe de auto op slot en laat mezelf binnen. Ik kom in de hal waar ik mijn jas ophang en mijn tas neerzet. Hierna loop ik naar de woonkamer waar mijn mond van verbazing openvalt. Er ligt een hart van kaarsen op de grond en Niall staat in het midden met een lach op zijn gezicht. "Kom hier [y/n]." Nog steeds verbaasd loop ik naar hem toe.
"[y/n], we zijn nu al 4 jaar samen en ik ben nog altijd heel gelukkig met je. Ik wil en kan echt niet meer zonder je en ik wil mijn hele leven bij je blijven. Ik wil een gezin stichten en samen oud worden." Daarna gaat hij op zijn knieën en haalt een prachtige ring tevoorschijn. "[y/n] wil je met me trouwen?" De tranen rollen inmiddels over mijn wangen en met moeite krijg ik er een fatsoenlijke ja uit. Niall staat op en pakt me vast, we kussen en hebben samen nog een fantastische nacht.
JE LEEST
One Shots
FanfictionVerschillende korte verhalen over Niall, Zayn, Liam, Harry en Louis en ships.