Ceasul îmi suna de 20 de min.Aish simt ca înnebunesc.Îl opresc și ma duc la baie unde îmi fac rutina.Dupa ma îmbrac cu uniforma:cămașă,fusta de aia jmek scurta ca da și un sacou cu emblema liceului.Parul mi-l las așa și îmi iau ghiozdanul și telefonul și cobor.Imi salut părinții,îmi iau adidașii și ies din casa.Soferul ma salută și îmi deschide ușa,eu intrând înăuntru.
în 20 de min am fost în fața liceului...Aish toți se uita la mine.Ok trebuie sa par bad girl.Soferul îmi deschide,iar eu ies și încep sa merg ca pe podium..woa bine ca nu m-am împiedicat.Intru înăuntru și caut cancelaria.Ma uitam nedumerita pe hol și cineva intră în mine.
Eu:Aish ești chior? ma rastesc la el...era drăguț gen avea niște ochi superbi,la fel și parul ciufulit..ii dădea un aer de bad boy.
El:Păpușă tu sa fii atentă pe unde mergi și app ești nouă nu? ma întreabă analizandu-ma.
Eu:N-nu-ți pasă...Aish de ce m-am bâlbâit? Idioata sunt...
Îl ocolesc și vad pe o ușă scris mare "CANCELARIE"..chioara sunt.Dupa ce diriga mi-a dat orarul m-a condus la clasa.
D:Bună ziua copii.Ea este noua eleva.Te rog sa te prezinți.
Era super drăguță diriginta asta.Nu ca la fostul liceu.
Eu:Bună eu sunt Rachel.Am 16 ani și vin din America.Sper sa ne înțelegem bine.
Diriga mi-a spus sa ma așez în ultima cu o fată pe nume Alexandra cred.
A:Bună! Zâmbește ea
Eu:Mbună.
A:Și Rachel iți place pe-aici?
Eu:Nu cunosc pe nimeni înafara de tine..
A:O pai atunci ne vom înțelege bine.
Era o fata foarte drăguță și avea niște trăsături foarte frumoase.O sa fim bune prietene.Eu:Auzi Alexandra ? Știi vreun băiat cu păr mai ciufulit gen bad boy? O întreb în timp ce-mi prezintă liceul.
A:O l-ai cunoscut deja pe Jeon Jungkook? Spune râzând.
Eu:De ce râzi așa? O privesc nedumerita
-I-ai cunoscut prietenii?ma întreabă zâmbind.
-Nu..dar am auzit de ei...Taehyung și Jimin nu?
-Pai Jimin este iubitul meu.
Stai what? Pe bune? De ce tocmai ei?
-Să vă țină! Îi spun zâmbind
-Hai sa mergem să-i cunoști mai bine.
M-a tras de mână până la dulapurile noastre,acolo unde erau ei.
-Bună fetelor! ne salută zâmbind.
Jungkook se uita la mine și ma întreabă:
-...Mdeci capitolul 2 yeeey..woa ma doare mână la cât am scris
O sa postez curând K bye
CITEȘTI
I need U
RandomRachel-Fiica președintelui:zeița frumuseții dar destul de aroganta Jungkook-Fiul prim-ministrului:bad boy-ul liceului Jimin și Taehyung-anturajul din care face parte Jungkook Alexandra-cea mai buna prietena a lui Rachel