Atracţie sângeroasă
Prolog:
Totul începe într-o zi de vară, pe când eroul nostru Raven, un tânăr de 17 ani mergea într-o mini excursie cu părinti săi.
Datorită neatenţiei tatălui său masina se loveşte frontal cu un alt autoturism. Acum, Raven,singurul supravietuitor al accidentului este transportat de urgenţă la spital, avand numeroase traumatisme interne,el intra într-o coma profundă, din care îsi revine miraculos tocmai atunci când toţi il credeau mort.Raven rămâne in grija bunicilor.Însă ce nu ştie el e că viata lui nu va mai fi la fel.
***
Capitolul 1- Pentru că-mi pasă de tine
Raven se trezeşte singur în mijlocul unei păduri fantomatice, cu copaci înalti brăzduiţi lin de un vânt rece.Toată suflarea păduri era afundată intr-un întuneric copleşitor ,însă mai existau si pâlcuri uşor luminate de lună acolo unde copaci nu erau aşa deşi.
-Huh? ahh! capul meu, ahh. Oare ce s-o fi întâmplat?Îmi amintesc că eram in masina părintilor mei, toţi mergeam într-o excursie pentru a celebra 20 de ani împliniţi de la nunta lor, apoi… cealaltă masină … şi apoi…un accident?
Raven era şocat, oare ce se întâmplase? Oare murise? Atunci, să fie acesta iadul?, ca sigur nu prea arăta a rai.
-Eh, ce am de pierdut, zise Raven luând calea unei cărări înguste.
Pădurea părea foarte tăcută,înspăimântător de tăcută, singurele zgomote erau cele ale paşilor lui si vuietul văntului.Tot înaintând Raven zăreste o pancardă “Încă 75 km până la Meridian” , scris cu sânge uscat.
“-Meridian?" O fi vreun oraş?Şi stai aşa, 75 de KI-LO-ME-TRI?! Pff …frate, va fi o noapte lungă.
Nici nu termină bine de gândit că din depărtare se aude un “âââââaaa” ascuţit. Raven părăseşte poteca si parcă mânat de instinct se îndreaptă spre locul de unde provenise zgomotul.
-Îîîahhhhh, ce cretinu dracu a mai pus si prăpastia asta în drum, zise Raven dupa ce se rostogolise anevoios câteva secunde dealungul unui deal alunecos.
Imediat ce ridică capul ochi lui zăresc un grup de vreo 12 lupi răpciugosi adunaţi în jurul unui copac bătrân, ce poza impunator în centrul unui luminiş puternic iluminat de către lună.
Apropiinduse, eroul nostru observă cum o persoană se cocoţase in acel copac, cel mai probabil să scape de acei 12 leşinaţi.
Raven ridică de jos un bât solid de apoximativ 1 metru şi înaintează hotărât.
În următoarea secundă era în centrul lor, primi 3 picaseră la pământ cu capul zdrobit înainte să-şi dea seama ce i-a lovit.
-Îahhh, javră ordinară!!!, urlă Raven fiind muşcat de piciorul drept şi mâna stângă, apoi trântit jos de un al treilea lup.Nu stăte prea mult pe gânduri şi luând un bât mai mic înjunghie în gât lupul ce-l ţintuise la pământ, apoi ridicânduse zdrobi toracele celui deal doilea lup cu piciorul stâng.În final Raven se loveşte sălbatic de copac cu braţul stâng, astfel ucigând si ultima pacoste, din fericire pentru el restul turmei se retrase, iar el pică epuizat la baza copacului cu corpul masacrat de muscaturi si zgârieturi.
-Esti bine?,întrebă o voce feminină
Raven îşi intoarse capul către fata ce părea că coborâse din copac
-Deci tu erai în copac huh?, mă bucur nespus că esti bine,răspunse Raven pe un ton calm şi oboist.
-Eşti idiot?zise fata aplecânduse să-i studieze rănile, puteai să mori!,
CITEȘTI
Atracţie sângeroasă
RomanceTotul începe într-o zi de vară, pe când eroul nostru Raven, un tânăr de 17 ani mergea într-o mini excursie cu părinti săi. Datorită neatenţiei tatălui său masina se loveşte frontal cu un alt autoturism. Acum, Raven,singurul supravieţuitor al accide...