-8 yıl önce-
Remus sevgilisini kaybetmişti. Evet, artık Sirius yoktu. Bir an yanındaydı, mutluydu. Sonra...
Yoktu.
Gitmişti.
Gelmeyecekti.
Çünkü o ölmüştü.
Ya da Remus'un deyimiyle
Gökyüzündeki ait olduğu yerdeydi.
O gün bir araba Sirius'un canını almıştı. Alkolü bir çocuğun kullandığı bir araba. Sirius'un kuzeninin kullandığı bir araba.
Ve o gece gökyüzünde bir yıldız belirdi.
O'nun ölümüyle bir yıldız doğmuştu.
O günden beri Remus'un inandığı tek gerçek o yıldızın Sirius olduğuydu.
"Seni hala seviyorum sevgilim, yıldızım. Ve hep seveceğim. Seni görebildiğim ömrüm boyunca burada seninle -ama sensiz- olacağım. Sonra, ölünce ruhum karanlıkta boğulacak. Senin olmadığın karanlıkta."
Evet, final yaptım. Aklıma başka fikir gelmiyordu. Daha uzatmanın anlamı yoktu.
Aslında bu kitabı bir fanfiction olarak değil, normal bir kitap olarak yazacaktım. Ama madem bir yıldız var o zaman neden wolfstar olmasın ki dedim. Ve tadaa. Buradayım.
Multi kitabın özeti gibi bir şey. Yıldız benim gözümde ölülerin ulaşılmazlığını gösteriyor. Remus'un o yıldızla Sirius'u bağdaştırması ise onun ne kadar çaresiz olduğunu gösteriyor.
Bir defasında birisini bir hayvanla bağdaştırmıştım. Artık o hayvanı ne zaman görsem ağlamak istiyorum. Ama telefon şifrem bile o. Aklımdan çıkmıyor. Remus'unki de öyle işte.
Neyse, lafı daha uzatmadan bitiriyorum.
İyi günler! (Sıradan)
Sihirli günler! (Eskidi)
Sirius'lu günler! (Bilmiyorum.)
Evet buldum:
Sevgi dolu günler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Yıldıza Aşık Olmak (Wolfstar)
FanfictionÖzlemle baktı gökyüzüne. Sevgilisi ona el sallıyordu.