Hoofdstuk 7 - Lotte Overbeeke

107 1 0
                                    

* Lotte's Pov. *

WAT?? Ze weet niet wat one direction is, ik zal mn foto album, die ik 24/7 bijdraag van one direction wel laten zien.

"Kijk, dit is one direction, En dit is Niall, youre crush" Ik lach terwijl ik het zeg,

"Wacht, ik denk dat ik het me herinner, MAAR OMG EEN MEET & GREET, NEE SERIEUS?" "Ja, hartstikke serieus," Ik kijk om me heen of er zusters zijn,  en ik doe een raar dansje. Over 3 Dagen mogen we naar london! we hebben zelfs kaartjes!

 Ik geef Amy een knuffel, Het is raar, ik ken haar net 2 dagen in het echt dan, op internet praten we al maanden. Maar daar heb ik het nu niet over, hhet is net alsof ik haar jaren ken. In de klas heb ik niet echt vrienden zal ik zeggen,  Ik ben bestwel populair hoor, niet daarvan, maar niemand kent mij echt.  Maar bij amy is het anders. Ik vertrouw haar.

* Drie dagen later in London, *

"Wow, Het hotel is freaking amaZAYn, Niet normaal hoe groot onze kamer is, het is drie keer onze woonkamer denk ik" Hoor ik Amy gillen als ze binnen komt.

"AMY, Over een uur is one direction in deze kamer, Het is toch 2 uur? "

"Lieve schat het is al 5 voor 3, we hadden vertregen weetjewel, "

omg, over vijf minuten is one direction hier. ik kijk naar mn kleding en schud mn hoofd.

"NEE IK MOET MN JURKJE AAN DOEN "

Amy kijkt me schaapachtig aan, kijkt in het schema en ik zie haar gewoon denken; Omg mn jurkje.

Ik heb net mn  jurkje aan, en de deurbel ghaat.

"Amyy snel hierheen,"

Ik doe de deur openen kijk in liam's prachtige ogen.

"Hello Beautiful, I am liam, and we are one direction," hij lacht heel lief naar me en ik zeg "Hello Liam, I am Lotte, And I am not one direction. Hij lacht en loopt naar binnen, de jongen stellen zich een voor een voor. Amy kletst met Niall, en ik zie Harry naar me kijken, op een vreemde manier. Ik plof op de bank naasst liam. "So, you won the meet and greet ? Lucky beautiful, " Ik bloos en kijk ongemakkelijk op mn mobiel.

Liam pakt mn mobiel af en tikt zn nummer in en slaat hem op als; You're looking beautifel, xxx youre neighbor"

How a magazine changes our lifes - dutch One Direction fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu