Můj osobní život před začátkem s hackingem nebyl moc zajímavý. Různé zájmové kroužky jako florball a harmonika a o holce se nemůžem ani bavit ale s nástupem hackera do mě jsem začal myslet úplně jinak a taky jsem postupně změnil svoje chování vůči ostatním lidem mám za sebou tři a půl vztahu (teď už holku vůbec nechci a nejsem gay) a moje ego a pohlížení na svět se výrazně zlepšily finance díky tomuto mě drží dostatečně zabezpečeného na 17 kluka a vůbec si nestěžuju. Ale zase na druhou stranu když jsem venku mezi lidmi mám neustále nutkání toho že mě někdo pozoruje a díky mojí vychytralosti a jiného myšlení jsem si udělal hodně nepřátel kteří mi neustále vyhrožují smrtí,bengama,fyzickým napadením...
Hold jak já říkám ,,hekr ten tvrdý chleba má'' kamarádi mi často říkají proč to vlastně dělám a já říkám jen že mě to baví i když to není všechno. Pravdou je že to dělám protože mě to baví, jsou z toho peníze a ti lidi kteří se v tom už zabývají hodně let tak mám možnost se pořád od nich něco nového učit a nikdy učení není konec protože odvětví hackingu je strašně moc. Já se specializuji na dark web, vymáhání kreditních karet, vypínání www stránek (DDoS), přesné zaměření člověka pomocí IP adresy a přeposílání peněz na dark web a zpět do reálného života.