coşkunun maceraları:mafia:Çoşkun

20 0 0
                                    

EFE ÇIKRIKCI

COŞKUNUN MACERALARI:

MAFİA:COŞKUN

BİR MAFİANIN SONU

Coşkun askerde sıcak bir havada çatışıyordu. 3 ay geçtikten sonra Ankara'ya gelmişti araba ile evinin önüne parketmişti Evine çıktı birden apartmandaki kedi camdan çöp kutusuna atladı. Neyse sonra eve girdi. Uyuyacaktı evinin altında gazino vardı, bir türlü uyuyamıyordu aşağıya inip binanın şalterlerini indirdi ve mışıl mışıl uyudu. Sabah olunca Coşkunu bir kişi aradı arayan kişinin adı Rıfkıydı. Coşkunla beraber mafya olmak istiyordu. Coşkunda televizyondan etkilenip gaza gelmiş ve hemen kabul etmişti. Hemen evinin arka sokağında bir silahçı vardı, Coşkunun 350 tl si vardı. Kendine 2. El mac-10 silah almıştı hemde ruhsatsız. Polisler Coşkunu ruhsatsız silah kullandıklarını görürlerse Coşkunun işi bitmişti. Neyse coşkun silahçıda silah eğitimi alıyordu. Aradan bayağı geçmiş ve akşam olmuştu. Eve gitti ve uyudu. Gazinonun şalterlerini açmayı unutmuştu birden aklına geldi, aşağı indi şalterleri açtı ve eve geri gitti. Bıçağa ihtiyacı vardı. Oda ekmek bıçağını aldı. Ve oda ekmek bıçağını ve mac-10 unun aldı kılıf yaptırmaya götürdü ve kılıf taktırdı. Sonra yolda bir adam sebepsizce coşkuna küfür etti ve silah tuttu. Coşkun adama çaktırmadan yaklaştı ve tekme atarak silahını düşürdü. Silahını aldı ve yumruk yumruğa kavga ettiler. Coşkun adamı bayılttı ve bütün parasını çaldı, coşkunun 15 tl si olmuştu osmanlı pazarına gitti ve o 15 tl sine ise çakma muşta aldı ve birden Nokia 3310 telefonu çalmıştı arayan rıfkıydı Rıfkı şöyle diyordu "hey adamım bizi görev bekliyor banka soycaz beni garanti bankasının önünde bekle" dedi gittiler ve rıfkıyla yüz yüze tanıştılar. Sonra kadın çoraplarıyla bir maske yaptılar ve mac-10 uyla bankayı soydular ve polis geldi önce mac-10 uyla bütün polisleri öldürdü ama ardından bir kahraman asker çıktı onun adı ÖMER HALİS DEMİR di birbirlerini aynanda vurdular coşkun ölmüştü, rıfkıda kaçmıştı ömer halis demirin çelik yeleki olduğu için ölmemişti ve hayatına devam etmişti. Ama birgün 15 temmuz gelmişti o gün büyük gündü darbe olcaktı ömer halis demir kendini 30 kurşunun önüne atarak ülkeyi kurtarmıştı. Ve türkiyenin kahramanı olmuştu HELAL OLSUN!

BİR MAFİANIN SONU

3. BÖLÜM SONU

H[!Ou2

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 07, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

mafia:coşkunWhere stories live. Discover now