Atunci când decizi sa pui capat unei relatii, este corect față de tine si față
de fostul tau partener sa rămâi o perioadă singur. Ma uit cum unii pun capat unor relații si in doua saptamani, încep o nouă poveste. Unii o fac din orgoliu, pentru ca fostii lor parteneri au facut-o deja. Mi se pare nedrept să prinzi oameni nevinovati in niste povești in care or sa-si dorească să nu fi fost. Un om demn nu s-ar preta la asa ceva. Ar aștepta ca rănile sa se vindece singure. În viața asta am invatat ca nu poti sa umpli un gol lăsat de cineva cu altcineva. Timpul este singurul care le rezolva pe toate...
Dă-ți timp, femeie! Dă-ți timp sa te vindeci! Nu te arunca in bratele oricui doar din orgoliu sau ambiție. Respecta-te mai mult decât a facut-o el! Nu te lasa condusă de dureri sau orgoliu, nu incerca sa demonstrezi nimic, nimănui. Fii tu! Demnă si puternică! In final vei fi mândră de această decizie. Nu face lucruri pe care mai tarziu, cu siguranță, le vei regreta. Trebuie să înțelegi că în viața asta nu avem nimic de demonstrat, nimănui! Nu este greșit să aștepți să ti se vindece rănile, nu este greșit să suferi. Cu toții o facem! Diferenta este ca nu toti sunt atat de puternici, încât s-o recunoasca!
Fii tu altfel! Arata ca poti sa fii mai buna decat te-au vazut cei ce-au ales să plece din viata ta. În definitiv, omul tau nu te va părăsi la prima cearta.
Dă-ți timp, femeie! Dă-ți timp sa devii mai bună, mai puternică, mai frumoasă. Acceptă că unii oameni au rolul de a trece prin viata ta, de a lăsa ceva si a pleca mai departe... "Nu te compromite, ești tot ceea ce ai!"😊