SKINNY LOVE

209 6 2
                                    

SKINNY LOVE

TANITIM

Staj… Staj zor bir şey olmasa gerek zaten hepi topu 30 iş gününden ibaret buda yapar 4 hafta+ 2 gün. Oha böyle söyleyince çok uzun geliyor. Alarm çalıyor Beren, stajın başlıyor!

“Hadi kızım… Kalk bak staja geç kalacaksın.”

“Tamam.” Diyerek zorla yataktan kalktım.

Aşağı indiğimde kahvaltı masasınından bir şeyler atıştırıp kalktım.

Odama çıktığımda, siyah kalem eteğimin üstüne beyaz bir gömlek giydim. Gömleği içime soktum. Okuldan verilen fuları boynuma bağlayıp saçımı balerin topuz yaptım. Her zamanki gibi fondöten, rimel ve eyeliner ile makyajımı tamamladım.

Babam staj yapacağım reklam şirketinin kapısında indirdi. Onunla vedalaştıktan sonra binaya baktım. Bayağı büyük ve kapsamlı bir reklam şirketiydi.  Ne de olsa İzmir’in en büyük reklam ajansı YS KONSEPT’ten bahsediyoruz.

Yavaşça kapıdan içeri girdim ve 6. kata çıktım. Sekreter olduğunu düşündüğüm bayanın yanına yaklaşıp.

“Merhaba, staj için gelmiştim.” Dedim en sevecen gülümsememi takınarak.

“Hoş geldiniz, içeri geçin.” Dedi bayan gülümseyerek.

Kapıyı tıklattım ve 3 saniye bekledikten sonra kapıyı açtım.

Karşımda adeta bir Yunan Tanrısı duruyordu. Aman Allah’ım! Bu adam filmlerden falan mı fırlamıştı. Ağzımın suyu aka aka adamı izledim. Adam telefonunu kapadıktan sonra kahvesini yudumlayarak bana döndü.

“Sen yeni stajyerimiz Beren POYRAZ olmalısın. Ben de usta öğreticin Mert YEKTA.”

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 29, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SKINNY LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin