Mamamoo'dan Wheein ve Moonbyul çok büyük bir kavga etti.
Miss A'in dağılışı 2018'de duyurulacak.
GOT7'ın teaserında yer alan beyaz kıyafetleri TWICE'dan Mina tasarladı.
Day6 ile The Rose tanıştılar.
Bir fandom daesang alabilmek için MAMA'nın sitesine erişmeye çalışıyor.
EXO ve Red Velvet yeni bir reklam filmi çekecek.
BTS'den V ve Jungkook'un arası bir ara bozuktu fakat şu an eskisinden de iyilermiş.
K.A.R.D'dan Somin'in April'den ayrılmasının sebebi J.seph ile önceden konuşuyor olmasıydı. Sonrasında K.A.R.D hakkında konuştular ve April'den ayrıldı.
CLC'nin bir sonraki albümünde 4Minute için yazılan şarkılar kullanılacak.
Astro bir sonraki geri dönüşünde farklı bir tarzla gelecek.
Hoya bir kız ile birlikte ve çoğu sasaeng Hoya'nın kız yüzünden Infinite'den ayrıldığını düşünüyor.
+
Bu bilgi birkaç saat önce elime geçti ve bu olay dün yaşandığı için pek emin olmasam da yazıyorum.
Model Lee Ui Soo'nun intihar mektubunda birçok ünlüye yazılmış bir kısım varmış ve buradaki ünlülere zor zamanda kendisine destek olmadıklarını ve herkesten nefret ettiği yazdığı iddia ediliyor.
Ünlüler arasından birkaç tanesi;
Lee Ho Jung
Irene (Model)
V (BTS)
Yuta (NCT)
Kim Jisoo (Aktör)
Ayrıca bazı Armyler'e göre BTS'den Taehyung ölüm haberini bugünkü İnkigayo çıkışında duymuş.