Sabah yine her zaman ki gibi gunesin gozume tecavuz etmesiyle uyandim.her sabah işe gitmekten nefret ediyordum ama buna mecburdum calismaya ve okumaya haliyle paraya ihtiyacim vardi.
o yuzden ise gec kalmamak icin kalktim.
once guzelce elimi yuzumu yikadim ve kendime gelmeye calisdim .Aynadaki yansimama baktim :kotuydu mavi gozlerimin alti kizarmis. siyah uzun saclarimim yaglamaya baslamis ve iyice zayiflamasim neyse patrondan bi hafta sonu izni alir kizaran gozlerimi ve yaglanan saclarimi hallederim diye dusundum ve ustumu giyinmeye basladim.
siyah belden oturtmali bol etegim ve uzerine giydigim beyaz dar gomlegimle iyiydim.Hazir olduktan sonra ciktim ve yurumeye basladim kafe cok uzak degildi zaten hem de yurumek iyi geliyo.
Icimde bi his vardi guzel cok guzel .
Yururken icime cektigim guzel havada icimdeki hissi daha da guzellestiriyodu kafeye girdigim de herzaman ki gibi oturan surtuk ayseli ve herzamanki gibi calisan emire selam verdim ve mutfaga gecip onlugumu taktim.
-bugun patronun playboy oglu gelcekmis dogum gunuymus burda yapcakmis.
Dedi Emir yani bugun daha fazla caliscam kahretsin.
-kacta gelcek bu playboy?
-2 gibi insAllah guzel kizlar olur yoksa bugun bitmez.
-Playboy geliyo oglum tabi guzel kizlar gelir senin de isine yaradi bu.
-oyle valla be Masal napiyim kizim ibne hergun calistiriyo kopek gibi
-Haklisin benim okul olmasa banada aynisini yapar da iste okulum var Allahtan
-:) yeter bu kadar lak lak gelir birazdan patron
-Tamam simdiden kolay gelsin
-Saol sanada yawru:)
Emir ciktiktan hemen sonra surtuk Aysel geldi
-Tatliimmm sen bu playboyu gormedin demi?
-Hayir.Neden ki?
-Off cok yakisikli kizim yaa ol bit yani cokkk tatlii
Aysel bunlari soylerken iceri patronum olan ibne ORhan bey girdi.
Aslinda Aysel iyi kiz ama onu Orhan beyle sevisirken gordugumden beri fazla samimi degilim.Ve en dogrusunu yapiyorum bence.Sonucta burda patronuyla yatan ardindan kafasinda yatigi adamin ogluna yavsama teknigi bulmaya calisan bi kadindan bashediyoruz.
Orhan bey Ayseli duymus galiba cokk sinirli bakiyo.Bi dakka millet bu film kacmaz ben bi izliyim size geri doncem.
Iste ben geldim Orhan bey ayseli odasına çağırdı ve bilin bakalım napicaklar doğru tahmin dostlar sevisicekler.
Yani bence ole ya sizce?
Neyse bugun ben cok konustum ya hemde igrenc konular hakkında kendine gelMasal.
Bu salakca fikirlerimi bi kenara biraktim ve bardaliklari rafa dizmeye basladim.Isim bittikten sonra yukari ciktigim Emir e bakmaya Aysel hala patronun yaninda galiba eee haklilar uzun is.Nediyosun sen Masal iyice sapik oldun sen.
Ic sesim cok hakli ben iyice sapiklastim ya.
-Sence masal?
Diye kendi kendine konusan Emire dondum ve
-Ney he ne olmus?
-1 saatir dinlemiyon mu beni hayirdir kizim asik misin ya?
-off sacmalama dersleri dusunuyom(yallann)
-He bende diyom ki bu Ayselle patronun arasinda bisey var sen ne diyon?Evet sendeyiz Masal:)
-Ayy Emo (emirin kisaltmasi)nerden bileyim ben (yine yalann)
-Tamam be kizim hayirdir asik degilsen immm regl donemin filan mi ?
Sua.n utanctan olmek istiyom nedeni ya regl dedi lanet girsin sana Emo
-Kapat o cok calisan cenedide yorulmasin bugun ellerini calistir lanet pislil
-Oyy oyy hemende kizarir;)