Capitolul 1

676 8 0
                                    

                  Capitolul 1

Partea1

      Stand nemiscata in coltul din dreapta al patului , ma gandeam la planurile mele pentru seara aceea , planuri care aveau sa fie cu totul si cu totul iesite din comun , zic. Mereu vroiam asta. Mereu vroiam ceva nou in viata mea , ceva care nu mai experimentasem si care avea sa ramana o amintire placuta in viata mea. Eram dornica de cunoastere, de a face lucruri noi in fiecare zi si de a ma uimi pe mine insami , dar mai ales pe cei din jur. Imi doream viata asta ! Doream sa fiu in centrul atentiei fiecarui baiat ( dar si fata ) si de a ma face remarcabila de la primul pas.

-Asadar, ce ti-ai propus in seara asta ? ma intreaba nostalgic colega mea de camera, care era deja obisnuita cu ritmul meu din fiecare zi.

-M-am gandit la un mini party in seara asta , ce zici ? ii raspund eu cuprinsa de mister.

-Era de asteptat. Dar ma gandeam ca poate vei sta si ma vei ajuta cu eseul la romana pe care trebuie sa-l predau maine.

Ma plictisea de fiecare data cand zicea fraza asta, sau orice fraza de genu legata de scoala. O uram in acel moment. Colega mea de camera era tipul acela de fata tocilara care vrea sa aiba o prestatie deosebita si impecabila in schimb in asternuturi e o bestie.

-Carla, ma gandeam ca in seara asta vei lua o pauza ! E vineri ce naiba ? Chiar nu vrei sa te distrezi si tu cu mine in seara asta ? Am vorbit cu Ryan la telefon si mi-a zis ca organizeaza el o petrecere  acasa , parintii lui sunt plecati la Bucuresti .

Carla a incuviintat din cap , semn care m-a incantat foarte tare. Stiam ca nu e de acord cu asta, dar o facea pentru mine, pentru a-mi face mie pe plac. Si pur si simplu o adoram in momentele astea. 

-Dar Caty, sper ca in seara asta sa fii putin mai constiincioasa , si stii la ce ma refer.

Se referea la faptul ca de fiecare data cand ieseam din casa si mergeam la un party , imi placea sa imi ies din minti , sa simt ca sunt singura in acea incapere si sa imi traiesc viata asa cum imi place.

-De acord, am zis eu zambind, desi in mintea mea era cu totul si cu totul altceva. Eu aveam planurile mele bine puse la punct ( nu degeaba m-am gandit la asta o ora si jumatate ).

Am inceput seara din plin. M-am dus la bucatarie si inainte de toate mi.am turnat un pahar de gin sec, ca doar asa puteam sa ma pregatesc in voie buna si sa ies cu zambetul pe buze din incinta si mi-am aprins o tigara. Am dat drumul la muzica pentru a incinge atmosfera si am inceput pregatirile. Mi-am  ales o rochita rosie scurta si mulata putin decupata in laterale, rujul imi lucea pe buze, acesta fiind tot de un rosu aprins, iar pantofii negrii cu toc ascutit parca completau perfect tinuta dandu-i un aspect sexy.

Carla s-a imbracat cu o pereche de jeansi mulati si decupati care veneau in combinatie cu un maiou galben, putin patat intr-o parte de sucul de rosii folosit pentru pizza. ( Da, imi place sa gatesc , chiar daca nu te gandeai la asta, dar stiu sa fac aproape orice fel de mancare, fapt care ar putea impresiona un baiat ) .

Amandoua aranjate ( dar bineinteles eu eram in centrul atentiei ca de fiecare data ) am sunat la un taxi, si am iesit pe usa.

Partea a 2- a

Am batut la usa. Ryan ne-a intampinat cu un pahar de sampanie si cu diverse complimente in ceea ce privea prestatia noastra din acea seara.

lui Ryan ii placea de mult Carla, insa aceasta era prea obsedata de gandul ca un baiat isi va bate joc de ea si mai bine singura decat cu o asa povara, nedandu-i nici macar putina atentie la micile gesturi pe care le facea Ryan pentru ea ( ii dadea buchete de flori, ii facea cadouri , o conducea acasa de fiecare data cand se ivea ocazia si multe altele ) . Bietul Ryan … era dezamagit . .

O viata dezordonata -NimfomanaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum