ilk okul yılları

7 0 0
                                    

Daha 1. sınıfım hiç bir şeyin  farkında bile değilim her şey oyundan ibaret ilk karnemi aldığım da sınıf tekrarı olabilir denmişti o an babamın bana bakışı daha çocuk aklımla bile anlamıştım . Daha sonrasında her şeyin yavaş yavaş farkına varmaya başlamıştım tam o sıra öğretmenim değişti bi anda notlar yükselmişti ben tabi hala eskisi gibi nerde haylazlık var ben oradayım tabi o zamanlar sayfamız var. Arkadaşın biriyle dalga geçiyorduk bizi kovalarken kantinin orda 3 metrelik yükseklik vardı tabi biz ordan atladık oda bize bakarken ayağı kayıp düştü sonra ağzından köpükler falan çıktı biz korkudan altımıza sıçtık.Omurgasımı ne çatlamış çocuk 3 ay yatalak kaldı tabi bize de ceza verilmeden olur mu 1 ay falan uzaklaştırma aldık şimdi düşürdüğümuz çocukla görüşürüm hala söver bana. E tabi tayfa diyoruz idare etmesi kolay mı bir keresinde 4. sınıfken 6. sınıflarla kavga etmiştik koridor savaş alanı müdür bi çıktı önüne çıkana vuruyor bizim arkadaş  kaynaştırma  öğrencisi hocayı merdiven korkuluklarından itti o  karmaşada okula polis ambulans falan geldi müdür şikayetçi olmuş akşam saat on falan eve polis geldi beni aldı 3 gün nezarethanede yattım sabah oldu arkadaşlar bu iş böyle bitemez falan kantin tanıdıktı müdür her zaman sabah 9 gibi kahve içerdi ben dedim abla bugün ben götüreyim kahveyi hem kendimizi affettiririz oda tabi neden olmasın falan bende içine işedim tabi hep beraber goturduk tayfa arkamda bende kahveyi uzattım mudur bir yudum aldı niye bu tuzlu bende hocam kantinci yeni karışım yapmış falan tabi o ara bizim bebeler yariliyor. Müdür de sizi affettim demesinmi neyse biz çıktık odadan hasana dedim knk sen bekle bi tuvalete gidelim onlar önden gitsin neyse biz tuvalete gittik baktım ortalık leş amk hasan da tam ibnedir bana piç bakışını attı knk dedi kumaş suyu   ceker dimi dedi ve ben anlamıştım bile koşa koşa tiyatro salonu na indik arka taraf boştur bilirsiniz başladık su dökmeye ama nasıl zevkli yazarken bile çişim geldi anlatamam tabi hasan piç demiştim knk dedi kisin ismimizi yazioduk ya gel sahneye de yazalım la olum mal misin dikerler bizi dedim amk en fazla napabilirler fln baktım isemeye başladı has yazdı kaldı dedim gerisi bende demeye kalmadi hoca girdi içeri sıctık bakışı attım oda tabi piç gulusunu yaptı hoca napionuz olum falan sövmeye  basladi ama biz nasıl  gülüoz baktı olmucak bi temiz dövdü neyse okuldan çıktık eve doğru gidioz ben hasana sovuom o bana dedik amk enfazla bu oluyormuş sonra yine güldük  sizofreniz amk . Dedim akşam  buluşak oda hayır der mi mahalleyi topladık napalim die düşünürken mahallede tilki dediğimiz taha adında bizde 2 yaş fln küçük ama piclige it gibi kafası calisir dedi zilli baba oynayalim herkes okey fln başladık zillere basıp kaçmaya hasan amk bu çok zevksiz yine piç gulusunu yaptı bende sesli şekilde sıctık amk dedim dedi niye taş atmioz ben yapmayak falan desem de ipleyen yok tabi taha da gazladi dedim hadi o zaman misket büyüklüğünde taşları atip kacioz saklanıyoz fln acayip zevkli oluyo taha dedi amk bu ne böyle kuru kuru eray var bizden 2 yaş fln büyük babası bakkal dedi torpil olurmu la dedim mal misiniz hasan başladı getirmeyen adam deil neyse biz boş binaya atıp kacioz mahalle bisey oldu sanıyor çıkıyor dışarı ama biz nasıl gülüoz sonra ada mahalleye indik taha baktım camı açık ev buldu muhtarın evi dedim muhtar bastonu g*tumuze sokar amk hasanida atarsan sana 5 meybuz eray babam saten bakkal dedi boncuklu tabanca taha baya gaza geldi yakti salladı amk adam da panik atak var mis ne bilek torpilin patlamasıyla muhtarın karısının cama çıkıp ambulans diye bagirmasi bir oldu tabi biz kaçtık agladik got korkusundan ama ben nasıl sovuom bizimkilere babam lar beni ario neyse bi sekilde atlattık ertesi gün lan ne güzel oldu dün falan muhabbetleri dönmeye başladı taha tilkisi neden büyük dusunmuoz fln  amk saten bi sen akıllısin dedi camı torpilliyek imamin oğlu da var bu sefer babasına sinirlenmiş demesinmi  torpillemeyenin mina koyum hasan dellendi verin lan torpillleri falan tabi o gün kandilmi ne tam hatirlayamadim camı disari taşmış bir salladik torpili amk cemaat namazi bırakıp bizi kovalamaya başladı ama ben nasıl picsem bir bayilma numarasi  yaptım  millet benim başıma toplandi bizimkiler de fırsat bu fırsat deyip taban ları yagladilar neyse ben kalktım kekeme numarası yapıom aaabbbbiii ggggeeelĺdiiileer bbbbbaaanna fln imam diyo buna cinler musallat almus aq o günden beri uyurken karabasan görüyorum her neyse ertesi gün asa mahallenin bebeleri bizden özenip gaza gelmiş camı torpillemisler aq mallarini polis yakalamış 3 gün nezarette yatmislar...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 10, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZAMANIN ESİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin