Günlerden Pazardı. Melisa , Ayşe ve dilara hemen üstünü giyinmiş okula gitmeyi bekliyordur. Ta ki Telefon çalana kadar. Melisa Hemen Telefonu Açmış. Arayan Bayan Maria idi.
-''Alo kimle Görüşüyorum?"
-"Merhaba ben maria.Ayşe'nin ablasıyım.Onunla konuşabilirmiyim?"
-"Tabi 1 saniye.Alo buyrun ben Ayşe."
-"Merhaba sakın çaktırma ben maria mesucd.Abinin bize olduğu borucunu ödemez isen sana abinin öleceğini Haber vermek için Aradım."
-"Ne borcu Ya? Sana neden inanayım"
((((Abisinin Bağlı olduğu sandalyenin Resmi Gelir.))))-"İşte bu yüzden."
-"inanmıyorum😢.Tamam Ne istiyorsun?"
-"Bugün saat 16:00'da Antalya manoo cafe'nin yanındaki klübe gel"
-"Tamam gelicem...."
Kızlar Hemen Ayşe'nin Yanına toplandı. Noldu diye bağırmaya başladı. Ayşe ablam yemeğe çağırdıda beni diyip geçişdirdi.
Melisa ve Dilara bunun yalan olduğunu anlamış.
Ayşe üstünü giyinip çıkmış.Yolda maria'yı aramış ben geliyorum biraz dan ordayım
Diyip hemen klübe doğru rol almısMelisa ve Dilara Hemen Ayşe'yi takib etmiş.
Ayşe klübün önünde duraklayıp Allah'ım doğru mu yapıyorum acaba diye icinden geçirirken yaninda Melisa ve dilara olu vermiş.
Napıyorsunuz siz burda ya diyip😮😮kızmaya başlmıs😠😠.
Kızlar onu yalnız bırakmayacakların soyleyip olayı anlatmalarını istemiş.Dakikalar dakikları kovalamış Ayşe Sonunda Olayı Anlatmaya Başlamış.😕😑
Yarım saat sonra kızlar bir pilan yapmaya başlamış-Ayşe" Bnc siz gidin.Ben tek girip konuşayım olmzsa siz geliriniz olur mu?'
-Melisa"Hayır Ayşe söyle olur içeri girip konusacamizi soyleriz ve sorun hallolur😏"
-Dilara"Hayal gücüne bayılıyorum knk vallahi, Kızım ........ Mısın? Kadın hepimizi öldürür sonra. Bence en doğrusu Ayşe girsin sonra peşinden gizlice ben geleyimm sonra da 😵olur "
Harika fikir idi bu hemen uygulayalım
(Ayşe içeri girer)
Hey noluo burda cnm bu bir doğum günü süpriziydiDİĞER BÖLÜM 1 HAfTA SONRA😍😍