Wszystko zaczeło się w 5 klasie podstawówki ... było niewinnie doszedł do nas kolega Krystian większość klasy odrazu go polubiła . Ja nic do niego nie mając podszedłem i przywitałem się ale on jakby miał mnie gdzieś . Spytałem czemu zachowuje się jakbym wogóle nie istniał . Ten odpowiedział mi krótko . Słuchaj poprostu Cię nie lubie . Odpowiedziałem aha nie przyjmując się zaszlą sytuacją .Poszedełem w stronę domu myśląc co moge dzisiaj zrobić w tak piękny dzień . Niewiedzalem że tego dnia zaczął się mój koszmar . A więc mineło już jakoś 6 miesięcy od tego zdarzenia , Krystian zyskał ,,popularność,, w klasie . Ale jakoś coś mu nie pasowało ... bylem to ja tym czymś nic mu nigdy nie zrobilem i nagle cała klasa odwróciła się oddemnie . Bylo to straszne przeżycie . Gdy nie było mnie w szkole inni się ze mnie śmiali i obgadywali , nikt nawet nie dał mi lekcji ... pewnie spytacie :A gdzie nauczyciele? A ja wam odpowiem . Mieli wszystko to gdzieś bo widocznie nie było warte to ich uwagi . Gnębiony , wyzywany , poniżany , wyśmiewany stąpałem po tym świecie i strałem się tym nie przejmować ... ale z czasem nie wytrzyamłem ...wpadlem w depresje ... miałem tak zrytą psychikę że nie miałem ochoty zyć i wszystko skończyło się po 6 klasie podstawówki ( w tedy były gimnazja ) . Nowa szkoła nowi kumple i nowe przeżycia . Wstalem jak codzień , obudziła mnie mama mówiąc powidzenia w nowej szkole ... strasznie się bałem nowego otoczenia gdyż wogóle go nie znając nagle wpadłem w sam jego środek ... Pani która jest opiekunką na świetlicy oprowadziła i wszystko w miare mi wytłumaczyła . Poszedlem pod nową klasę i ustawilem się z nowymi ,,kolegami ,, nikt niechiał nawet podejść i powiedzieć cześć , jako iż ja jestem nieśmiały sam też nie podszedlem . Usiadlem sam na środku naszej sali i poznałem moją wychowawczynie . Po dokładnym wytłumaczeniu co gdzie i jak ? poszliśmy do domu , ja natomiast poszedłem na przystanek autobusowy ponieważ mieszkam trochę daleko od tej szkoły . Nie wiem jak bardzo się cieszyłem gdy wróciłem do domu ...
Opowiadana przezemnie historia jest oparta na mojich przeżyciach lecz niektóre rzeczy zostały zmienione np. Imienia .