Phone Call

426 10 3
                                    

"Hi, girls ! Good morning. Amacam? Susah tak nak cari office ni?" teguran En Huang Zi Tao mematikan lamunanku. "We are fine, sir and good morning too! ", balas kami dengan senyuman manis. Lelaki tersebut tertawa melihat reaksi kami bertiga. Apalah yg kelakar sangat.  "Hahaha.. Korang ni,tak payah la panggil sir. I'm not your lecturer, right? so, just chill and just call me, En. Tao. Oh yes, you guys may go to Miss Jessica's place right over there. She will introduce you all to the other staffs and terangkan tugas dan tempat korang. Excuse me, I have to pick up the phone.", katanya sambil menjawab telefonnya lalu beredar dengan tergesa-gesa.

"Ayo waddup krease! kau pehal baru nak call aku ni. selalunya kau lupa kat aku. Asyik berkepit je dengan perempuan perempuan kau tu. ni mesti ada apa apa yang kau nak minta tolong ni. Betul tak? ", bebel Zitao. "Woi, kau ni. pepagi buta kau dah membebel ni dah pahal pulak?? hihi. well !  Mau tau la, ni kan hero malaya.. ehh kau ni macam tau2 je. kau spy aku ekk? " "wohoiii.. apa cer aku nak spy kau? Baik aku spy awek baru kat office aku. Lagi best!  Boleh buat peneman hidup. Tak macam orang tu..", balasnya kepada sang pemanggil. "erk, weh. Jadi betul la kau ada budak baru masuk? ada tak perempuan yang bawak handbag color purple, rambut lurus, yang cun-cun tu. Ada takkk? ?" kuat kedengaran suara di corong telefonnya. 'eh,macam mana dia boleh kenal pulak ni? diaorang ni ada apa-apa ke? ' "eh kau dengar tak ni? aku nak kau tolong tengok-tengokkan dia tu. And please find me her name please. I feel like she is my type. dan kau Panda, korek-korek ah sikit pasal dia untuk aku.. kay? nanti aku belanja kau. Aku kena gerak lu ni. Bye",kata jejaka tersebut.  "Bla bla bla. ye la.  Bye".

#sorry guys. chapter ni agak tergantung.  saya akan sambung jgn risau. mohon sabar ye korang.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 06, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Miracle or Overdose (EXO)Where stories live. Discover now