Hayır ben nabtım ?
Saçmalardan biri eşime geldi.
Olamaz !
Olamaz !
Eşimin yanına koştum.Hayır dedim gitme bırakma beni dedim.Ama o gitti beni bırakıp onun için hayat bitti.O an
aklımda olan benim nasıl bir aptal ve salak olduğumdu çünkü ben öldürmüştüm.Ben kıymıştım elerimle ona o güzeliğe Allah cezamı versin.Evet eşim gitti ve bende yalnız kaldım.Herşeyden önce eşimi orada bırakmazdım her onu gördümü kendimi öldüresim geliyor.Yapmam gereken şey hemen eşimi gömek.Bunu yapmak için dışarıya çıkmam gerekiyor.Silahta mermi kalmamıştı.Nasıl çıka bilirimki dışarıya?
Evet buldum barın içini detaylı aramalıyım sonra ise dışarı çıkıp kordona yürüyüp esimi deniz kenarında gömek istiyorum.Barı aramak mantıklı çünkü fiil silahı olan bir barda daha neler olmazki ?
Evet barı aramaya başladım hiç birşey bulamadım.Bezbol sopası dışında tam umudumu kestimki eşimi gömemiycem diye ama Allah'ın işi kafamı yukarıya çevirdim yukarıda duran bir merdiven vardı.Merdiven duvara sabiti boyumda yetişemiyor. Merdivene yetişe bilmek için aklıma sandalyeleri üst üste koyup çıkmak geldi.Geldiği gibide yaptım ve merdivene ulaşabilecek mesafeye geldim.Merdiveni tutum ve bir anda bi kapak açıldı yerde hiç korkmadan kapaktan aşağı indim.İndiğim an gözlerime inanamadım bir sürü silah m4 m16 tüfek keleş tekliler ve tabiki de yığınla mermi.Bu sefer şans diye bişey tanımıycam.Çünkü eşim onlar yüzünden öldü.Elbete şu ülkede veya Dünyada bizim gibi kurtulanlar vardır.Onları bulup bu ileti hepimiz beraber temizliycez.BEKLEYİN BİZİ ZOMBİLER !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zombiler
Science Fictionmerhaba arkadaşlar ben efkan bu hikayemde size Türkiye'de zombi salgını olsa nasıl olurdu onu anlatıcam her gün yeni bolum