ÇILGIN NİKOLA

22 2 0
                                    

      Önelikle uykumun tamamen açılması için güzelce yüzümü yıkadım.Daha sonra son bir kez    aynaya bakıp yüzümde hasar kontrolü yapıp hemen cilt maskesi araştırmak için bilgisayarıma koştum.İnternetteki cilt maskelerinden kendime en uygun bulduklarımı seçmeye başladım.Yok yulaf maskesiymiş yok salata maskesiymiş yok çilekmiş ,patlıcanmış,bezelyeymiş yumurtaymış,balmış ,kayısıymış,havuçmuş,marulmuş derken yüzüm bildiğin deneme tahtasına döndü.

       Maske yapmakla geçirdiğim 4 saatten sonra aklıma telefonuma bakmak geldi kimbilir şimdi kaç cevapsız arama vardır diye düşünürken  heyecan yaptım ve deli dana gibi koşturup telefonu aramaya başladım.Yok yok hiçbiryerde yok derken son bir çare telefonu buzdolabında aramaya karar verdim.İnşallah burda değildir diye düşünerek buzdolabını açtım.Ve dadadadam bir adet donmuş telefonumuz bulunmakta...Şimdi ne yapacağım diye düşünürken aklıma Nikola geldi. Nikola'nın kim olduğuna gelirsek Nikola benim çocukluk arkadaşım ve doğruyu söylemek gerekirse çılgının tekidir.Mesela kızın yapamayacağı bişey yoktur git kendini şurdan at desen onu bile yapabilir  ve o ayrıyettende partilerin kraliçesidir. Biraz sosyalleşmek istiyosanız Nikola doğru adrestir.

      Nikolaya gitmek için öncelikle kendime giyebileceğim birşeyler bulmam gerekiyordu.Bu yüzden dolabı alt üst etmeye başladım yok o olmaz yok bu olmaz derken ortalığın içine ettim ama sonunda   siyah sade ve şık bir elbisede karar kıldım elbiseye uygun siyah bir topuklu ayakkabı,saat,çanta derken hazırlanmam bir saati buldu son olarak saçlarıma hafif bir su dalgası verdim ve kırmızı rujumu sürdüm aynaya baktığımda sabahki halime göre mükemmel görünüyordum ama bunda da makyajında payı yok değil yani.Bütün hazırlıklarımı tamamladıktan sonra arabama atladım.Ah size bir arbam olduğunu söylemeyi unuttum benim bir mercedes benz sls amg'em var dostum bu araba süper.

     Nikola'nın evi pek uzak sayılmazdı oraya varmam sadece 5 dakikayı buldu.Ve büyük bir heyecanla arabamdan inip zili çaldım. Ama sanırım içerdeki sesten dolayı zilin sesi duyulmuyordu.Bende ne yapacağım diye düşünürken aklıma Nikola'nın anahtarı eskiden paspasın altına koyduğu geldi. Bende paspasın altına bakmaya karar verdim.Ah işte tamda düşündüğüm gibi anahtar paspasın altındaydı.Hiç mi değişmiyecek bu kız..Anahtarla kapıyı açıp içeriye girmemle birine çarpmam bir oldu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 30, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Never Say NeverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin