~25~

4.1K 235 25
                                    

Lara

(O 2 roky neskôr)

S Mattom máme krásny život. Zariadili sme si vlastný dom a užívame si každú spoločnú chvíľku. Už máme skoro 21 rokov, naše rodiny majú veľmi dobré vzťahy. S Mattom sme mali zásnuby. Veľmi sa ľúbime.

,,Láska? Večer ťa pozývam do reštaurácie." Prišiel ku mne zo zadu a objal ma.

,,Óóó, vaše pozvanie príjmam. Princ Matt."

,,Dobre princezná moja." Zasmial sa a pobozkal ma.

,,Matt?"

,,Áno?"

,,Čo by si povedal na bábätko?"

,,Hneď teraz." Povedal a zodvihol ma na ruky.

,,Noo... Ja som v druhom mesiaci." Usmiala som sa.

,,Láska. To vážne?" Tešil sa.

,,Ánóóó." Povedala som a zvalila som ho na gauč.

,,Milujem ťa!" Pobozkal ma.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Večer sme šli do reštaurácie. Boli tam aj naši rodičia. Čo sa to deje?
Matt si predo mňa klakol aj s červenou krabičkou v ruke.

,,Preboha Matt." Rozplakala som sa.

,,Lara. Tu pred všetkými sa ťa pýtam. Vezmeš si ma?" Klačal predo mnou s úsmevom na tvári. S tým najkrajším úsmevom.

,,Ánóóó! Urobil si ma najšťastnejšiou ženou na svete."

,,Ty mňa tým najštastnejším mužom." Povedal a zodvihol ma na ruky. Nakoniec, sme všetkým oznámili, že budeme mať bábätko. Boli šťastný, že budú starými rodičmi.

S Mattou sme najšťastnejšia rodinka a pár zároveň.

💙Tu sa náš texting s @BlondeGirl_Gymnast končí💙Ďakujeme každému kto náš texting čítal💙Ľúbime Vás💙

~Ľúbim ťa~TEXTING~(Dokončené)Where stories live. Discover now