sembilan

102 8 0
                                    

"Minrae!!"panggil jinhee "ye?!"kata minrae lalu mengalihkan kepala ke belakang untuk melihat sapa yg memanggilnya "ehh,awak yg bukan kat tandas tu ke?"tanya minrae "haha ye saya tpi boleh tak kita bincang pasal benda ni lain kali sebab saya ada benda penting nak bagitau ni" kata jinhee" lalu jinhee menceritakan apa yg dia dengar kepada minrae "awk salah dengar kot?!"kata minrae menafikan kata2 jinhee "terpulang kat awak laa nak percaya ke tak tapi yg tulah saya dengar saya pergi dulu la awak annyeong!" Kata jinhee lalu berlalu pergi meninggalkan minrae kebingungan "tak mungkin jungkook akan buat aku macamtu selepas apa yang terjadi kat funfair tu"tiba2 dia teringat akan kata2 eunbi tadi "buat apa jungkook break dengan aku untuk minah senget macam kau ni" "
"Oii mengelamun apa tuu,"panggil seseorang dari belakang rupanya orang tu jungkook "oh oppa,sorry sebab apa yg minrae nak cakap mayb akan sakitkan hati oppa tapi minrae nak tnya oppa tipu minrae ke?" Tanya minrae "t..tipu apa yang minrae mengarut ni oppa tipu apa?"tanya jungkook dengan gagap "takde apelah oppa just ignore apa yg min cakap tadi jomlah oppa masuk kelas" kata minrae " ok jom"

Di dalam kelas

"Hm baguslah orang tu dah ada kawan lain lupa dah kita ni kan" kata taehyung memerli minrae "mana ada la aku lupakan kau aku cuma dalam dilema sekarang" kata minrae "dilema?apa yg kau keliru sngt tu?"tanya taehyung "aku taktau nak percaya kan sapa sekarang jinhee atau jungkook" kata minrae "aku tak boleh tolong kau dalam hal ni sorry tau sebab kau kena settlekan hal ni sendiri oklah wei aku kena pergi bilik guru ni annyeong"kata taehyung

Taehyung pov*

Aku dalam perjalanan ke bilik guru untuk tolong mrs.jihyo tapi aku terdengar suara jungkook dalam gelisah dan ada suara seorang perempuan yg aku kenal tu mesti eunbi "dia dah syak yg oppa tipu dia" kata jungkook "oppa kena sentiasa kat sisi dia barulah dia tak rasa syak dah"kata eunbi so sekarang ni eunbi dah tau la yg jungkook dapat challenge dari jimin and dia tak marah jungkook nak pikat minrae ni mesti pasal duit 100.000 won tu herh dasar mata duitan aku pon terus kan langkah ku ke bilik guru dan mengendahkan bualan mereka.

Di dorm bts

"Jeon jungkook mari sini kejap hyung nak cakap sikit"panggil taehyung "apa dia hyung cepat sikit jungkook ngantuk ni" kata jungkook "jangan permainkan hati dan perasaan minrae dia naif jungkook dia taktau yg selama ni jungkook pergunakan dia hanya untuk dapat duit dari jimin" kata taehyung "jungkook penat nak cerita pasal benda ni nanti lah kita bincang jungkook masuk bilik dulu" kata jungkook

[C] nerd girl -kthWhere stories live. Discover now