❆ ❆ Coin❆ ❆
Ep 8မစားဘူးဆိုတာ သိေပမယ့္ အျမဲလုပ္ေပးေနက် မနက္စာေလး..... အိမ္မွာ ႐ွိေနရင္ မစားမွာဆိုးလို႔... အေစာႀကီးထြက္လာခဲ့တယ္.....
Chanyeol ႏိုးေတာ့ အိမ္မွာ Baek မ႐ွိေတာ့ဘူး..... ထမင္းစားခန္းဝင္လာေတာ့ ခံုေပၚစာေလးကိုယူၾကည့္လိုက္တယ္.....
Yeol ႀကိဳက္တာေလး လုပ္ေပးခဲ့တယ္... စားဖစ္ေအာင္ စားေနာ္..... ခ်စ္တယ္...
Chanyeol ပန္ကန္လိုက္ အမိႈက္ပံုးထဲ ထည့္လိုက္တယ္... စာရြက္ေလးကိုပါ ေခ်ပီး... လႊင့္ပစ္လိုက္တယ္....
Baek ခံုတန္းေလးတစ္ခုမွာ ထိုင္ေနတယ္.... အရင္ကပံုရိပ္ေလး မ်က္လံုးထဲ ျပန္ျမင္လာတယ္......
Chanyeol : Baek ကိုယ့္ကို မထားသြားရဘူးေနာ္...
အဲ့စကားက Baek ေျပာရမယ့္စကားပါ Baek ကိုသာ ထားမသြားရဘူးေနာ္.... ကြၽန္ေတာ္ အခု ေနာက္ျပန္ဆုတ္လို႔မရေတာ့ဘူး Yeol ကိုအရမ္း ခ်စ္မိေနပီ.... ကြၽန္ေတာ္ ဘဝမွာ ပထမဆံုး ခ်စ္ရသူနဲ႔ ယံုၾကည္ရသူက Yeol ပဲ....
Chanyeol.: စကားတတ္လိုက္တာ.... ကိုယ္က ဘယ္ေတာ့မွမထားသြားဘူး ကတိေပးတယ္.....
Baek ကို မခ်စ္ေတာ့ဘူးဆိုရင္ေတာင္ မမုန္းရဘူးေနာ္ပီးေတာ့
Chanyeol.: ကတိေပးတယ္ ဘယ္ေတာ့မွအဲ့လိုမလုပ္ဘူး
.......Baek pov : ကတိေပးခဲ့တယ္.... ကတိေပးခဲ့တယ္မို႔လား... ဘာလို႔လဲ...
Baek လြယ္အိပ္ေလးလြယ္ပီး....ေက်ာင္းထဲဝင္လာတယ္... Chanyeol ကိုေတြ႔ေတာ့ chanyeol နားကို ေျပးသြားတယ္....
Chanyeol ကို Baek ျပံဳးျပတယ္....Chanyeol Baek ပုခံုးကိုတိုက္ပီး ထြက္သြားတယ္....
Baek စီဖုန္းဝင္လာတယ္..... Chanyeol ဆက္တာမို႔ ေပ်ာ္သြားတယ္....
Chanyeol : Byun Baekhyun ငါ ညကဘာေျပာထားလဲ.... ငါ့ကို မသိသလိုေနပါဆို...... ငါေျပာတာကုိ ဂ႐ုမစိုက္တာလား အေလးမထားတာလား ဟင္.... ငါေမးေနတာေလ ဘာလို႔ျပန္မေျပာတာလဲ.... Arrr ေမ့ေနတာ... မင္းမွစကားမေျပာႏိုင္တာ..... ဘာပဲဖစ္ဖစ္ ငါေျပာတာ ျမဲျမဲမွတ္ထား ငါနဲ႔မင္းနဲ႔က ဘာမွမဟုတ္ဘူး.... ဒါပဲ....
YOU ARE READING
Coin
Fanfiction♡ ♡ Coin♡ ♡ Coin ငါ့ဘက္ကပန္းဆို မင္းက ေခါင္းျမင္တယ္...... မင္းသိထားတာ အမွန္တရားမဟုတ္ဘူး...... Chanyeol : ရန္ေႂကြးအရ မင္းမ်က္ရည္ မင္းနာက်င္မႈ မင္းအသက္ကို ယူရလိမ့္မယ္..... အခ်စ္ေၾကာင့္ ငါ့hyung ကိုဆံုး႐ွံုးခဲ့ရတယ္...... မင္း...