Pang pang pang
Puas hati aku pukul mingyu ni.Tak tahu malu ! Kat luar ni ramai nampak scene tak berbayar tadi.Ada ke patut dia cium aku kat depan semua orang macam ni.Mingyu aku lihat tersengih-sengih.Balas dendam ke ape?
"Finally dapat ! HAHAHA! merah nya muka hahahaha"
Aku sentuh muka dua ii pipi aku.Merah sangat ke?
"Jahat la !ish ! "Aku mencebik.
"Sorry ii...jom teman oppa "Belum aku nak cakap dia telah tarik tangan aku menuju ke parking kereta.
Setelah dua jam berlalu.Ditemani bunyi radio di dalam kereta ini.Mingyu hanya fokus memandu.Aku dari tadi soal'nak pergi mana?'dia senyap.Palau nampak.
"Omg ! BEST NYEEE!"tak sangka Mingyu bawa aku pergi namsan tower.Nak pergi locks love !Aku terus berlari meninggalkan Mingyu di belakang.Hehe
"Min hye! Aish "Mingyu mula kejar langkah aku.
Sampai sahaja dekat tempat locks love auchhh aku suka tengok mangga kunci semua ni.Cantik !
"Jap eh"Mingyu pergi tinggalkan aku.
Aku mula jalan tengok mangga kunci percintaan masyarkat dekat sini.Auch,Sweet nya ayat diaorang.
"Always be with you..beside you..4ever"
"Please stay in my heart,love"
"Nah"Satu mangga berserta kunci di tayang depan muka aku.
"Jom...tulis nama kita"Mingyu cari port yang sesuai untuk kami gantung mangga ni
"Nak tulis apa?"soal aku.
"Nama minhye dengan gyu..ayat biar gyu yang tulis"kata nya.Aku mengangguk.
Aku serah kan mangga tu dekat mingyu.Mingyu mula tulis 'be mine,wife'dan terus pergi gantung mangga tu.Kunci mangga dia letak dekat tapak tangan kanan aku.
Aku jongket kening.
Mingyu pegang kedua tangan aku.Mata nya menatap kedua mata aku
"Minhye...maafkan oppa..selama ni berkelakuan kebudakan...tak matang..selalu buat min geram tapi oppa tahu min sayang oppa...oppa nak min selalu percayakan oppa...oppa tak nak kita gaduh macam haritu...oppa janji oppa akan ubah diri oppa tak jadi macam budak ii sangat..oppa akan jadi seorang yang seksi...hee nak kan?mianhae,,,i love you....would you? Be mine forever? "
Airmata mula bertaking di tubir mata aku.Aku mengangguk.Orang ramai yang melihat kami menepuk tangan.
"Min sudi...Oppa tak payah tukar perangai kebudakan oppa..oppa tak la teruk sangat perangai macam tu..comel ada la...I love you too!!!"aku peluk badan sasa mingyu.Erat.
❤❤❤
End....
YOU ARE READING
Childish Boyfriend K.M.G [COMPLETED]
Short StorySuka panggil aku noona walaupun umur dia setahun tua dari aku Kebudakan Buat ii comel Kekadang sweet Seksi🙉 Tapi Aku sayang Aku cinta Dia Kim Mingyu