Tutku'nun gözünden:
Cumartesi akşamı arkadaşlarımla bir bara gidiyordum.Üstüme rahat ve tarzımı belirtecek bir şeyler giymek istiyordum.Dolabıma baktım bir şort , dar bir tişört bana yeter dedim.Çantamı ve gece için üstüme bir şey aldığımda hazırdım.
Bizimkilerle buluştuktan sonra bara doğru gitmeye başladık. Arabada müziği son ses açmıştık.Herkes şarkıları sesli bir şekilde söylerken garip bir şekilde ben söylemiyordum.Garipti çünkü genelde hep şarkı söyleyen çılgınlar gibi eğlenen bendim. Ama bugün bir şey vardı.Her zamanki gibi değildim.Ben bunları düşünürken öyle bir dalmışım ki müzik çoktan kapatılmış araba da durmuştu. Elçin "Tutkuuu,hadisenee ne düşünüyosunn" diye bağırmaya başlamıştı.Arabadan indim bara girdik.Çok gürültü vardı ama doğal çünkü geldiğimiz yer bir bardı. Kendi kendime güldüm.Bizimkiler dans etmeye içki içmeye başlamıştı bile."Ben kendime içki almaya gidiyorum." diye bağırdım ama duymadılar.İçki almaya giderken bir adam bana doğru geliyordu. Sarhoş olduğu belliydi.
"Naber güzelim ?"dedi.
"Tanıyamadım. " dedim.
"Tanışırız gelsene sen benlen şöyle ." dedi ve kolumu çekiştirmeye başladı.
"Canımı yakıyorsunuz , istemiyorum." dedim
Tam o sırada kim olduğunu bilmediğim , daha önce hiç görmediğim çok ama çok yakışıklı biri gelip beni çekiştiren adama "Kardeşim kız istemiyor işte görmüyor musun ?"dedi.
Adam da "Kardeşim sana noluyor ?dedi.
Yakışıklı olan bir anda adamın yüzüne yumruğu geçirdi ve beni kolumdan tuttu. Yere düşen çantamı alıp beni dışarı çıkarttı. Ben durur muyum tabii durmam.
"Ne yaptığını zannediyorsun , sen kimsin ya , nasıl bana sormadan bana karışabilirsin?!" diye bağırmaya başladım.
Bir anda elini belime koyup kendine çekti. O anda nefesim kesilir gibi oldu, kalbimin çok hızlı attığını hissedebiliyordum hatta o bile hissetmiş olabilirdi.
"Artık sus yoksa yanlış bir şey yapıcam." dedi
"Ne yapabilirsin ki sen bana beni tanımıyosun." dedim
"Eee sen çok oldun artık ." dedi ve konuşmama izin vermeden beni omzuna aldı
Ellerimle sırtına vurmaya başladım "İndir benii " diye bağırdım.
"İndirir misin dersen bırakırım." dedi
"Tamam indirir misin lütfeen?! " dedim
"İndiricem ama kaçma." dedi
"Taamam hadii bebek miyim ben ?!" dedim
Beni indirirken "Evet bebek gibisin." dedi
"Sırf böyle dediğin için gidiyorum."dedim .
O da "Of dur öyle demek istemedim. Demin ki olay olmadan önce seni izliyordum. Daha önce senin gibi biriyle karşılaşmadım. Dışarıdan bakınca bebek gibi ama olgun duruyorsun sende daha önce hiç bir kızda görmediğim bir şey ama ne olduğunu bende bilmiyorum. Su kadar duru bir güzelliğin var."dedi
Ben o bunları söylerken nedense çok mutlu oldum. Daha önce hiç erkek arkadaşım olmamıştı. Ama onun bu sözleri bir sürü kıza söylediğine emindim.
Kendimden emin bir şekilde "Acaba bunları daha önce kaç kız söyledin." dedim konuşmasına izin vermeden devam ettim" Ayrıca ben senin o tanıdığın diğer sürtüklere benzemem" dedim.
Dalga geçer gibi "Bunu görebiliyorum." dedi
"Küstah!" dedim ve arkamı dönüp hızlıca yürümeye başladım.Kolumdan tuttu ve beni kendine çekti.
"Bunu yapmayı kes!" dedim
"Hoşuma gidiyor." dedi piç gülüşü atarak.
"Benim hoşuma gitmiyor ."dedim
"Tamam yapmamaya çalışırım ismini söyler misin ?" dedi.
"Tutku , eğer numaramı da istersen çok beklersin" dedim
"Beklerim ben "dedi.
Ben de "İyi bekle o zaman" dedim
"Seni bir daha görebilir miyim? " dedi
"Kim bilir?" dedim
Arkamı döndüm ve içimden "İnşallah" dedim. Yani ben öyle sanmıştım
Arkamdan "Seeni duydumm bu arada ben Meriç " diye sesini duyurmaya çalıştı.
Arkama bakmadan yürümeye devam ettim çünkü eğer dönseydim ona sımsıkı sarılmak isteyecektim.Eve gittiğimde çok yorulmuştum.Babam ve annem önemli bir şey konuşacağımızı söyledi.
"Yarın sabah konuşsak olmaz mı? Çok yoruldum." dedim
"Olmaz yarın gelecekler." dedi babam.
"Tamam dinliyorum anlatın bakalım." dedim
Babam konuşmaya başladı "Hani biz şirkete bir ortak bulduk ya..." dedi
Kafamı evet anlamında salladım sonra devam etti
"Biricik ablan ve Selim abinin bir oğlu var sen daha önce görmedin ama yarın göreceksin.Biz ortak olacağız ve bazı durumlar yüzünden evlenmeniz gerekiyor.Biliyorum böyle bir şey yapmaya hakkımız yok bugüne kadar da her istediğimizi yaptın bunu yapmak istemezsen anlarım..." dedi
Ben babamın ve annemin üzülmesine dayanamazdım onlar için fedakarlık yapmam gerekirdi çünkü onlar benim için çok fedakarlık yaptı.
Babamın sözünü kesip "Babacım benim için problem yok yarın gelsinler sizi sıkıntıya sokmadan çok kısa bir süre içerisinde evleniriz." dedim.
Babam gözleri dolmuş bir şekilde "Aslan kızımm benimm!" dedi. Sarıldık.
Odama çıktım üstümü değiştirip kendimi yatağa attım. Düşünmeye başladım. Düşüncek çok şey vardı :Meriç, evleniyor olmam hemde hiç tanımadığım biriyle...
Telefondan yazdığım için yazım yanlışı varsa kusura bakmayın.Bölüm hakkında yorumlarınızı bekliyorum.