Yavaşça doğruldu yerinden genç kız. Ayağı kalktı. Gözleri ağlamaktan şişmişti. Gece boyu bağırmaktan sesi kısılmıştı. Yalnızlık duygusu içini kemiriyordu. Dudakları titriyordu. Babasını kaybetmenin acısı hala geçmemişti.
Kapa yavaşça aralandı. Ann'di bu. Küçük kızın büyükannesi. Kıza eğildi ve sarıldı. Onu teselli etmek için konuşuyordu ama maalesef bu genç kız için yeterli değildi.
Geri dönmeyecekti. Baba gitmişti.
"Büyükanne ?" Büyükanne zoraki gülmseyerek genç kıza baktı.
"Evet küçük prensesim ?"
"Bana bir masal anlatır mısın ? Eskisi gibi ?"
Büyükanne gülümsedi. Torununa baktı. Torununun masum bakışları onun vicdan azabı çekmesine neden oluyordu. Babasının kalp krizinden gittiğini sanıyordu genç kız. Oysa babasını o adam öldürmüştü. Yıllar önce soylarını kurutacağını söyleyen adam.
Sıra David'teydi. Soyun devamını o getiriyordu. Büyükanne ise korkuyordu.
"Büyükanne ? İyi misin ? Daldın ?"
Ann torununun yaşlı gözlerine baktı. Saf ve doğal güzelliğiyle göz kamaştırıyordu.
"Bir varmış, bir yokmuş... Bir zamanlar iyi kalpli bir adam varmış. Fakat bu adam yapmadığı bir işten dolayı öldürülmüş..."
Genç kız başını kaldırır. "Büyükanne iyi misin ?"
"Evet tatlım iyiyim."
Büyükanne başını kaldırıp pencereden bakar. Daha fazla dayanamadığını hisseder. Bu vicdan azabıyla yaşayamaz çünkü.
"Hikayedeki baş kahraman baban, tatlım."
Değişiklik olsun, yeni hikaye yazayım dedim ama kötü oldu gibi. Neyse maceralı bir şey olsun insanı sıkmasın dedim. Belki okursunuz, beğenirsiniz. Beğenirseniz devam edebilirim. Umarım beğenirsiniiz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam. (Katy Perry Fan Fiction)
FanfictionSuçsuz yere öldürülen adam... Ve onun intikam hırsına bürünmüş kızı... Peki bu genç kız emeline ulaşabilir mi ?