Siiii ma tot gandesc ce am de facut ... Oare sa mai continui ? Sa mai lupt ? Sa mai sper ca totul va fi bine ca atunci cand aveam 5 ani , si mama venea si ma strangea in brate ... Nu , nimic nu v-a mai fi la fel... de cand, de cand l-am cunoscut pe el toata viata mea a fost data peste cap ....
AAAA da aproape uitasem , ma numesc Adnana (Nana) am 17 ani , zodia scorpion , par lung saten si ochii albastrii . Nu spun ca sunt fotomodel dar nici balon umflat cu heliu nu sunt,ma mentin :) . Am o sora o cheama Ana si e cea mai scumpa si draga persoana :x o iubesc enorm nu stiu ce m-as face fara ea . Parintii nostrii stau in Londra si ne trimit bani ... Ana are 15 ani .
Sa va spun cum a inceput totul...
Ma pregateam de scoala impreuna cu Ana. Mi-am luat o pereche de colanti cu tinte o bluza albastra mulata si o pereche de convers, parul l-am prins intr-o coada de cal si voila , eram gata . De machiat nu ma machez eu foarte des imi place sa fiu naturala . Ana ma astepta jos.
-Haideee odataaa. Nu te inteleg, nu te machiezi dar iti i-a o ora sa fi gata :-s
-Taci piticanieee nici nu tine nu imi e rusine :*
Dupa ce am baut o cafea impreuna cu sormea am plecat la scoala...Tot timpul pe drum ma intalnesc cu 2 prieteni foarte buni , Mella si Chris. Mella e de varsta mea iar Chris are 18..cei 2 sunt impreuna de 1 an jumate si ma bucur asa de mult pentru eii.
-Heii copii >:D< , spun eu luandu-i in brate
-Heii Nana , spun ei la unison .
Ajunsa la scoala gasesc o gramada de fete adunate in jurul dulapului meu care oftau de parca mai aveau putin si lesinau. Ce cauta ele acolo nu stiu , dar sunt sigura ca voi afla....Am incercat sa strig dupa 2-3 fete pe care le cunosteam cat de cat din clasa insa nu ma auzea.
-Buun deci asa vreti sa jucam, imi spun eu in mintea mea
Imi iau un mers de pitipoanca si ajung la dulap unde vad...