3

37 4 5
                                    

ye lah nanti tk ajak pulak ngajuk..dh lh payah nk pujuk awk ni..kate zety dan fain.
ye lah..jawap najwa.
jom lh main basikal..kate zety..
jom..jawap wa dan fain.
mereka pon bermain bersama-sama di berdekatan dengan rumah lelaki idaman iza dan lelaki idaman wa dan fain iaitu si kembar..tetapi iza masih senyap tidak bercakap apa-apa..seperti dia tidak ade bermain bersama mereka..SEPERTI YA!!apabila mereka berlalu didepan lelaki idaman mereka..lelaki idaman mereka menegur mereka untuk bermain bersama-sama..
eyh korang jom main sekali..kate adha dan danial(si kembar itu)dan juga teman lelaki iza(alif)dengan serentak..
jom lh kate iza yg tidal bercakap apa-apa dari tadi mula bersuara..
ouhh ade suara rupanye iza ni..kate wa..
dh lah tu ngenat iza sian girlfriend aku tu..marah alif kerana mengusik teman wanitanya..so sweett😝
eleh aku pon ade lh..kate adha..
alah tahu lh najwa kan..sweet couple hihi😝😜kate alif.
eleh setakat iza ngan wa bukan comel sangat pon girlfriend aku lagi comel..kate danial sambil menunjuk ke arah fain..
dah dah lah tuh gaduh..tumbuk👊💥karang..kate fain wa zety dan iza..
dh lah esok jelah kite main sekali harini kitorg nk main dengan bff je..kate wa.
alah kalau buang F satu kan dah dpt bf(boyfriend).So jom main sama-sama.kate adha..
kitorg kate esok kan esok lah..tk faham bahase ke,ke nk saye cakap tamil.kate fain dengan marah nye..

bersambung...

sorry lh kalau tk best..
kalau tk best tk yh baca😒😒
tq lh kalau best dan vote saye..luv u semua 😝

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 13, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

kawan baik untuk selamanya😘Where stories live. Discover now