5

293 19 4
                                    

Marinette :
Inanilacak gibi degil Adrian ve ben çıkıyoruz ayy sevgiliyiz... Dünyanın en mutlu kişisi benim galiba..Ama..bu ışte bir gariplik var neden 3 günden beri kimse akumalanmiyo ???
Acaba..Hawkmoth yeni planlar mı düşünüyor oooff kahraman olmak ne zoorr...
Tikki :mari bir gariplik var bencede nden kimse akumalanmadi acaba hmmm
M :bilmem ki..kedide yok ortada bu iste bi şey var amma...neyse..oof
Tikki:ama Marinette unutma srn Parisin süper kahramanisin hatirlatiyim!
M :oofff anladım tikki bi kerede bi sevincimi yasiyim olmaz mi ???
Tikki :sen bilirsin..neyse iyi geceler...
M:sanada tikki...
Mari "içinden"[Bazen şu tikkiyi hic anlamıyorum yaa bıktım her gün okul ,kahramanlık, adrian. ..v.s yoruldum yeter artık benimde molaya ihtiyacım var ama...Ahh tatlı rüyalar Adriann..]
ADRIAN:
Güzel bir gun diyebilirim..ama funden beri aklıma takılan bi soru var nedrn su ana kadar kimseye bir sey olmadı! Peki ladyim o nerde...aama unuttum artik o benim ladyim ya da böcüşüm olamazdi cunku benim böcüşüm Marinettedi...kendimi tuhaf hissediyorum ...
Plag :heey adrian acikttiim peyniirrr...
Ad :acikmasan sasardim plag ! Ahhhaahas...
Plag :(kafa cevirdi ve.. )hiii ?!bir kere benim enerjiye ihtiyacim var..
Ad :plag neden kac gundur Hawkmoth akuma yollamiyo ?
Plag :Ne o çok mu meraklisin ?yoksa Ladyni mi ozledin hii ??
Ad :Been emm..
Plag :haa unuttum artik o senin ladyin değildi tihhhii.....
Ad :haydi plag yede gidelim.Gec kalicam okula !
Plag :taamam (bikkin )
OKULDA :
Alya :ooo günaydın mari ?
Me :günaydın!
Ni :hey dostum naber ?(adriana sarilir )
Ad :iyyii..günaydın canım!
Me :emm..sagol sanada günaydın (her zamanki Marinette)
Ad :artik karsimda kekelemezsen olmaz mi ?nede olsa sevgilimsin !
*mari kıpkırmızı olur *
(Sinif ooooo )
Cloe :iiiiii bu marinetteden nefret ediyorum nasıl adrianimi alir nasıl
Sabrina :ama cloee...almadiki görmüyor musun onlar birbirleri için yaratılmış ayy ne kadarda roomantiik !
Cloe :kes sesini sabrina (bağırır)
Neytin :*içinden* artik buna dayanamıyorum yapma bunu Marinette! Nolur !(elini siraya vurup kalkip kosarak sınıftan çıkarken Marinette' e çarpar ve..)
Ad :heyy dikkat etsene !
Me :tamam bagirma adrian yanlışlıkla oldu !al neytin defterini düşürmüşsün (ona dogru uzatır! Neytin bir süre yüzüne bakar ve alir gider.. )
NEYTIN :
Bu görüntüye ne kadar daha fazla dayanabilirim ?Ahh Tanrım! Marinette seni...ahh....seni kaybettim ben .(Agliyordum) hic aglamamistim bu kadar bir kız yüzünden ben onu çook seviyodum.Ama o napti gitti onu tercih etti onda olupda bende olmayan ne vardi anlayamıyorum!!..(bu sefer diz üstü çökmüş ellerimle gözlerimi kapatmıştım sonra birdee...nn..)
HAWKMOTH:
Bir kiz icin uzulen ve bir çocuğa kin besleyen biri ne kadarda güzel bir gün. ...
Hadi uç bnm küçük akumam ona kötülük sal..
H :Merhaba benim adim Hawkmoth ve sende şeytani çizersin !(bla bla )
Bana u.böceğinin ve k.kedinin mucizelerini getirmen karşılığında tabii..
Şç: tabiki Hawkmoth (dönüşü)
Şç: Ahhaaa ben geliyorum Adrian ahaaa !
MARINETTE:
Tikki :Marinette televizyondaki habere bak çabuk!
M :(seslenir )geliyooruum..
Spiker :Paris yine birbirine karıştı herkez u.böceği ile k.kediyi bekliyor...
Tikki :Bunda bir iş olduğunu biliyordum sana demiştim!
M : Üzgünüm tikki !
Tikki :Boşver Parisin bize ihtiyaci var!dönüşelim ..
M :Tikkii BENEKLER haagh !
"Dönüşur "
ADRIAN :
Plag :Adrian peyynirr !
Ad :Plag pençeler !
Plag :yiinemii !!
"Dönüşür"
U.b :kara kedi nerde hii ?
Kk :acele etmeliyiz Hawkmothun yeni kurbanlarından biri olamali..(aceleyle gider)
Ub :hiigh ? Noldu buna bi gariplik var ama..neyse (kkedinin arkasindan gider)
Ub :Kk sanırım bu hmmm.
Kk :haydi suradan saldiralim !
"20 DAKKA SONRA"
Ub :kötülükten vazgeç haa...hoşçakal küçük kelebek !
Ub :Çaaa...kk..hiii ?(eli havada kalır kk çoktan gitmeye başlamıştır bile )
Ub :"kosrak "kara kedi dur 1 dk bekler msn ?
Kk :Ne var u.böceği?
Ub :bana neden soguk davraniyosun ? Bugunden beri sanki benden kaçıyor gibiydin..vee..benimle el cakmadin bile..
Kk :Birşey olmadı sana hesap vermek zorunda değilim. ..neyse görüşürüz!
(Kk gider )
Ub :Neyin var böyle kara kedi !!(asık bir suratla gider)
M

ARINETTE:
Bugün kara kedi bana karşı biraz tuhaftı bana böcüşüm yada ladyim demedi.Ooofff  napcam ben yaa acaba kalbinimi incittim ??
Tikki :hmmm bilmiyorum mari
M :Bugün akumayida yendik ve akumalanmis kişi Neytindi !Meğer beni seviyomus.Bilmiyordum belkide benim yüzünden akumalnmisti !
Tikki :Mari telefonuna sms geldi !
M :aaa bakayim kimden bu bu tanımadığım numara özel! "Eiffel Kulesinin orada buluşalım Neytin"
Tikki :su seni seven cocuk değilmi?
M :evveett (aşıri derecede şaşırmıştım ki tikki bile bana 3 kez seslendi )
Tikki :mari..mari..Marinette!
M :hiigh ,? Ne
Tikki :gidecek misin ?
M :evvett artık nolursa olsun zaten bu olanlarin hepsi benim yüzünden oldu !
(Evden çıktım ve Eiffel kulesinin oraya dogru koşarak gittim. )
Ne :aa Marinette geldin !(elinle kafasini okşuyordu)
M :evet ne konusacaz ?
Ne :başlıyorum! Ahh
M :Evet seni dinliyorumm..
Yazar : DEVAM EDECEK! Yorum ve oy y.b gelecek......

Mucizevi AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin